Ὄνος δοράν
λέοντος ἐνδυθεὶς
λέων ὑπὸ πάντων ἐνομίζετο
καὶ φυγή μὲν ἦν ἀνθρώπων,
φυγή δὲ ποιμνίων.
Ὠς δ' ἀνέμου πνεύσαντος
ἡ δορά περιηρέθη.
Τότε δὴ πάντες δραμόντες,
ξύλοις καὶ ροπάλοις αὐτόν ἔπαιον.
(wiki The Ass in the Lion's Skin - El Asno vestido de León)
Εδώ το πρωτότυπο, όπου η αλεπού ξεμασκαρώνει το γάιδαρο προκαλώντας γκάρισμα. Το κείμενο στο βίντεο ξανά απ' το ανθολόγιο δημοτικού (Εκλογαί) της δεκαετίας του '50. Βάλτε και αντί για περιηρέθη, αφηρέθη, σαν να αφαιρέθηκε η δορά σαν εκδορά και είμαστε σωστοί του νοήματος εκδορείς.....και αποκάτω μια γδαρμένη αριθημητική ακολουθία στα τέσσερα..An ass in a skin,
of a lion get dressed,
a lion was regarded by all,
provoking flight of humans,
and flight of flocks.
But as the wind blew,
the skin was taken away.
At that time, everybody ran
with sticks and bats, they beat him up.
(wiki The Ass in the Lion's Skin - El Asno vestido de León)
.
(1).Αν κάποιος γάιδαρος μπήκε στη ζωή σας, αν το πρόβλημα είναι μικρό μα μοιάζει μεγάλο σαν λιοντάρι, μην πνίγεστε σε μια κουταλιά νερό, μην περιμένετε μιαν αλεπού να σας στο πει ή να φυσήξει ο άνεμος. Πάρτε τη βέργα και βαράτε τον.
(2). Και αν στη μπλογκόσφαιρα, τα 'χω πρήξει σε ορισμένες, βαράτε με αντέχω.
(3). Και μετά από τόσο ξύλο, άραγε ο γάιδαρος θα βάλει μυαλό ή θα συνεχίσει τους λεονταρισμούς;; χμ
(4). Αν κάποτε είχατε μεγάλες ιδέες, να γίνετε λιοντάρια αλλά το ξύλο της ζωής ..σας άλλαξε γνώμη...
...δέστε το γάιδαρο πως επιμένει, όση σφαλιάρα και να φάει, πεισματικά ονειρεύεται τη μεταμόρφωση του σε άλλα ζώα ...αυτό θα πει "γαϊδουρινά όνειρα λεοντής νυκτός!"
Υ.Γ. Αυτά για γάδρ-αναλυτές, για μαθηματικούς
η συζήτηση συνεχίζεται εδώ.
(((Image-Links : ( Asinus in Pelle Leonis - J. M. Condé ) ( An ass like a Persian Manticore by Archenemesis)(Lion roaring) (Nude running) (Sheep running 1,2,3) (Wind blowing) (Donkey ..fail) ( image by Madeline Carol Matz) (Fat men running a Race - Mayawizard) (Balaam and his talking donkey - 1, 2 Rembrandt Balaam) (November is coming. Republicans will whip your ass) (Bad ass donkey by ZaoFato) (Sorry I was an ass) .....(You may admire my ass but you ''ll never tame it) (Ass-Elephant) )))
49 σχόλια:
Πριν ταυτίστηκες με την αλεπού,
τώρα με το γάιδαρο,
αυτά τα δύο δεν ταιριάζουν,
κάπου πρέπει να κατασταλάξεις! :)
:-)
...όλα τα ζώα υπάρχουν μέσα μας,
να ξέρεις, αρκεί λίγο
να σωπάσει η φασαρία απέξω,
και θα ακούσουμε τη φωνή τους... :)
Ηρθα να παρακολουθήσω συζήτηση με Dodo, αλλά μάλλον ήρθα νωρίς... -πως έκατσε έτσι, περίεργο, συνήθως στις πρεμιέρες και στις δεξιώσεις πάω πάντα τελευταίος...
Θα επανέλθω.
"...είμαστε σωστοί του νοήματος εκδορείς..."
Πολύ μου άρεσε αυτό, κορυφαίο!
H.C.
Δεν είναι κάθε μέρα Κυριακή :-)
Μετά της ταχυκαρδίας
το crescendo
ακολουθεί
moderato
υπογλυκαιμίας. :-)
Υ.Γ.
χμ..καθόλου τυχαίο
που κόλλησες σε αυτή τη φράση
..με τα 1,2,3 τελευταία σου
ζωγραφήματα δικαίως θα
σε ονόμαζα "σωστό εκδορέα
του νοήματος!" :-)
Δεν ξέρω τί είχε υπ'όψη του ο μελαμψός παραμυθάς, αλλά κανείς από τους γαϊδάρους που έλαχε να γνωρίσω ως σήμερα δεν έδειχνε τόσον ανόητος και ματαιόδοξος ως ο ανωτέρω- όλοι τους μιά χαρά υποζύγια ήσαν και κοιτούσαν την δουλειά τους.
h.constantinos Ο εδώ οικοδεσπότης είναι άπιαστος, το έχω σανιδώσει, αλλά αδύνατον να τον προλάβω ;-)
Ένας χαιρετισμός για τώρα και θα επανέλθω
:)
@Dod
...δεν έχω τέτοιες κυβερνητικές
φιλοδοξίες,
το ζητάει ο οργανισμός μου
το "υποζύγιο σχόλιο".
Οὐκ ἐθέλω ἄρχειν ἀλλ' ἐμμένειν ἀκόλουθος πιστός, τῶνδ' ὑποζυγίων καὶ ἀπολωλότων ἐσαεὶ.
:-)
Και δεν περιμένω απάντηση σου
στη διάγνωση μου...
Η σιωπή είναι συνενοχή! :-)
.............................
@Άστρια
Μόνο εσύ με καταλαβαίνεις, τελικά,
ας αφήσουμε τη "Ντόντεια Γαϊδουροφοβία"
...
και πάμε στα δικά μας ονειρικά.
Εκεί κάπου στο τρίτο με τέταρτο όνειρο
πάλι, μου μπήκαν "αρχαίες αναμνήσεις"
στο μυαλό ..ξύπνησα και έψαχνα
στο ιντερνετ και βρήκα το
παρακάτω γαϊδουρινό ...
ΟΝΟΥ ΕΓΚΩΜΙΟΝ
Πάντα τα ζώα προσωποποιούσαν τον ανθρώπινο χαρακτήρα. Αν ωστόσο οι ανθρώπινοι χαρακτήρες που εκφράζουν τα προσωποποιημένα είδη του ζωικού βασιλείου παραμένουν στεγανοί (π.χ. κότα-δειλός, φίδι-ύπουλος, αλεπού, γελάδα, μαϊμού, φώκια κ.λπ.), ο όνος εκφράζει από αρχαιοτάτων χρόνων μέχρι σήμερα όλη την πολυσημία της ανθρώπινης ψυχοσύνθεσης.
Στον όνο αντίκρισε κατά καιρούς ο άνθρωπος τη δική του φιλοπονία, ταπεινοφροσύνη, καλοσύνη, καρτερία, αλλά και τη δική του αγένεια, αναισθησία, βλακεία. Η ιστορική ανθρωπολογία θα μπορούσε να αντλήσει πολλά διδάγματα αν μελετούσε πώς απεικονίστηκε σε διάφορες περιόδους ο όνος. Κατά βάσιν, η ανθρωπολογία είναι ανεπτυγμένη ονολογία. Οι δύο εξελικτικές βαθμίδες του πανανθρώπινου πολιτισμού (η αρχαιότητα κι η χριστιανική εποχή) αντικατοπτρίζονται εναργώς στις ονικές αναπαραστάσεις που μας κληροδότησαν. Ας γίνουμε σαφέστεροι κι αναλυτικότεροι.
Οι κυριότερες μαρτυρίες μας για την αρχαιότητα είναι ο Λουκιανός κι ο Απουλήιος. Ο Λουκιανός στο έργο του «Λούκιος ή όνος» εξιστορεί την περιπέτεια του νεαρού Λούκιου, τον οποίο μια όμορφη Θεσσαλή μάγισσα μεταμόρφωσε σε γάιδαρο. Ως γάιδαρος μάλιστα είχε μιαν έντονη ερωτική περιπέτεια με κάποιο θελκτικό γύναιο, που όταν τα μάγια λύθηκαν κι ο Λούκιος ξανάγινε άνθρωπος απογοητεύθηκε και δεν ήθελε να ξέρει τίποτε απ’ τον πρώην εραστή της. Εδώ, λοιπόν, ο όνος προβάλλεται ως υπέρτατο σύμβολο και έκφραση ερωτικής Ρώμης. Είναι ο πριαπικός όνος. Ο ιθυφαλλικός όνος. Απηχήσεις μάλιστα αυτής της παγανιστικής ονολατρίας ανιχνεύονται ακόμη και στο «Όνειρο Θερινής Νυχτός» του Σαίκσπηρ, και πιο συγκεκριμένα στη σκηνή όπου η μαγεμένη Τιτάνια ερωτεύεται τον γαϊδουρόμορφο Μπόττομ. Ποιος ξέρει από τι σκοτεινούς διαύλους κατάφερε να επιβιώσει μέσα στον σκοτεινό μεσαίωνα τέτοιο πανάρχαιο σύμβολο γενετήσιας ευφροσύνης, για να αναγεννηθεί πολλούς αιώνες μετά, σαν μια πηγή που εξαφανίζεται στο έδαφος και προβάλλει ξανά, δροσερή και αστείρευτη, πολύ μακριά.
Ο Απουλήιος λίγο αργότερα, στο «Χρυσό Γάιδαρο» (ένα από τα κορυφαία έργα της λατινικής γραμματείας, όπου περιλαμβάνεται κι ο περίφημος μύθος του... "Έρωτα και της Ψυχής"...) αφηγείται κι αυτός τις περιπέτειες του Λούκιου, από την μεταμόρφωσή του μέχρι την ανάκτηση της ανθρώπινης μορφής του (που έγινε πάλι στην Κορινθία και πιο συγκεκριμένα στο λιμάνι του Λέχαιου κατά τη διάρκεια μιας ισιακής τελετής), αλλά προσδίδει σ’ αυτή την ευτράπελη ιστορία διαστάσεις μεταφυσικής αλληγορίας: ο άνθρωπος για κάποιο σφάλμα του εξέπεσε απ’ την ιεραρχία των όντων και λησμόνησε την θεϊκή καταγωγή του. Όμως με την αρωγή της φιλοσοφίας και των μυστικών τελετών αποβάλλει την κτηνώδη φύση του και ανακτά την αληθινή του υπόσταση. Αίρεται στο επίπεδο του θεϊκού. Το ενδιαφέρον του αρχαίου στοχαστή για το συμπαθές τετράποδο δεν στάθηκε, στην ιστορία της δυτικής φιλοσοφίας, εξαίρεση. Πάντοτε ο όνος υπήρξε το κατ’ εξοχήν φιλοσοφικό ζώο. Το παράδειγμα του γαϊδάρου που ανάμεσα σε δύο δεμάτια χόρτων καταδικάζεται να πεθάνει της πείνας εφοδίασε τον Μπουριντάν με την πιο αδιάσειστη απόδειξη της θεωρίας του περί αδιαφόρου ελευθερίας. Και αρκετούς αιώνες αργότερα, ο Νίτσε αφιέρωσε μερικές έξοχες σελίδες στην μακαριότητα των γαϊδάρων. Αν ρωτούσαμε έναν γάιδαρο, λέει, γιατί είναι τόσο χαρούμενος, θα μας απαντούσε -αν μπορούσε- γιατί ζει μόνον στην παρούσα στιγμή, γιατί δεν υφίσταται, στη γαϊδουρινή του συνείδηση, παρελθόν και μέλλον αλλά αέναο παρόν. Μόνο που δεν θα μπορούσε να μας απαντήσει, αφού την ίδια στιγμή θα είχε λησμονήσει το ερώτημά μας.
Στον χριστιανικό κόσμο ο γάιδαρος είναι το ζώο που διάλεξε ο Χριστός για να μπει στα Ιεροσόλυμα. Βαθύς ο συμβολισμός: για να εισέλθει ο πιστός στην επουράνια Ιερουσαλήμ πρέπει να ακολουθήσει τον δρόμο της υποταγής, της ταπείνωσης και της αυταπάρνησης. Ο Φρανσίς Ζαμ εκφράζει αυτή τη χριστιανική ονολογία στο περίφημο ποίημά του
«Προσευχή για να πάω στον παράδεισο μαζί με τους γαϊδάρους» :
«Με τους γαϊδάρους, θεέ μου, κάνε μου τη χάρη / να ‘ρθω κοντά σου, στείλε να μας πάρει / χορός αγγέλων και στους τόπους να μας πάει / που τρέχουνε νερά. Και κάνε μου τη χάρη στων ψυχών τη χώρα, / σκυμμένος πάνω στα νερά τα θεία, / να μοιάσω στους γαϊδάρους που όλην ώρα / θα καθρεφτίζουν τη γλυκιά, την ταπεινή / και τη φτωχή τους παρουσία / μες της αγάπης της αιώνιας τ’ άχραντο γυαλί»
(η μετάφραση του Παναγιώτη Κανελλόπουλου).
Σε ετούτον τον χριστιανικό όνο ο Κώστας Βάρναλης αντιτάσσει, στην έξοχη «Θυσία» του, τον πριαπικό όνο:
«Το μυτερό σου το σκουφί, / Μιδ’, απ’ την άτριχη κορφή / πέτα κάτω / και φέρε απ’ το χλωρό τ’ αχούρι / το διχρονίτικο γαϊδούρι / το βαρβάτο… Φέρτο στη μέση του αλωνιού / και στο ριζό του πλατανιού / ρίχτο χάμου, / ειν’ η σειρά του να δοξάσει / τους γόνιμους Θεούς να πιάσ’ η / προσφορά μου. / Πόψε παντρεύομαι για αυτό / σου άξιζε τέτοιο ένα σφαχτό / κοτσονάτο, / εσένα, Πρίαπε ασκημομούρη, / πούσαι κι εσύ σαν το γαϊδούρι / το βαρβάτο».
Το αριστουργηματικό αυτό ποίημα, με τις τολμηρές εικόνες του και την αδιαμφισβήτητη τόλμη του, προκάλεσε στον καιρό του, όταν πρωτοδημοσιεύθηκε, σκάνδαλο. Το φαλλικό σφρίγος, ο πριαπικός παροξυσμός κι ο ακραιφνής διονυσιασμός της «Θυσίας» επέφεραν γερό κόλαφο στην μικρόνοια της τότε διανόησης. Δεν καταλάβαιναν οι μικροαστοί διανοούμενοι πως εδώ εξεγειρόταν η ίδια η ζωή και διεκδικούσε επιτακτικά τα δικαιώματά της. Επιτέλους, φτάνει πια! Αρκετά κατέπνιξαν, καταπίεσαν, προσπάθησαν να σκοτώσουν το κτήνος (ήτοι τον όνον) μέσα μας τόσοι αιώνες νοησιαρχίας και χριστιανικού ευνουχισμού! Μεταξίωση των αξιών λοιπόν, κατά το πρόσταγμα του -ονολάτρη- Νίτσε.
Παρά όμως τις διαφορετικές κοσμοθεωρίες που ενσάρκωσε κατά καιρούς ο όνος, όλες οι εποχές ομονοούν ως προς το αγωνιστικό ήθος του τετραπόδου. Και στην χριστιανική περίοδο και στην αρχαιότητα οι όνοι υπήρξαν οι αφανείς ήρωες της ιστορίας. Έχουμε συλλογιστεί πόσες μάχες κερδήθηκαν χάρις στην ανεκτίμητη συμβολή των γαϊδάρων; Ποιος μετέφερε αγόγγυστα πολεμοφόδια, τρόφιμα και κάθε λογής χρειώδη στα κακοτράχαλα βουνά της Πίνδου και της Αλβανίας; Τι θα ήταν το έπος του ’40 αν έλλειπαν οι γάιδαροι; Τι η αντίσταση κατά του σιδηρόφρακτου Τεύτονα κατακτητή; Τα ταπεινά ζώα, ναι αυτά, κατανίκησαν ολόκληρες μηχανοκίνητες μεραρχίες, πρότειναν το στήθος τους ενάντια στα βραδυκίνητα ερπυστριοφόρα, αντιστάθηκαν σε «μυριάδες άρματα δρεπανηφόρα». Κι όμως, ποιος τα τιμά; Ποιος σκέφθηκε ποτέ να ανεγείρει μνημεία πεσόντων όνων; Κι αυτά, όταν ένας Μέγας Αλέξανδρος ίδρυσε στις εσχατιές της Ανατολής ολόκληρη πόλη προς τιμήν του Βουκεφάλα. Αλλά μήπως, κατά την θεόπνευστη Βίβλο, με σιαγόνα γαϊδάρου δεν εξολόθρευσε ο Σαμψών χιλιάδες Φιλισταίων; Ακόμα και νεκρός, προμήθευσε ο όνος στον βιβλικό ήρωα ένα από τα φονικότερα όπλα (lethal weapon) της πανανθρώπινης ιστορίας. Ποιος μπορεί να αμφιβάλλει πως ο όνος κι όχι τα μισθοδίαιτα τρωκτικά που επανδρώνουν τις στρατιωτικές υπηρεσίες της χώρας είναι το κατ’ εξοχήν πολεμικό ζώο; Πως ο όνος τελικά είναι η κορωνίδα του ζωικού βασιλείου;
......
Ναι, ο ΟΝΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΙ ΛΕΟΝΤΕΣ, αυτά τα άχρηστα, οκνηρά, αλαζονικά τετράποδα που μόνο να χασμώνται, να βρυχώνται και να διώχνουν τις μύγες με την ουρά τους ξέρουν.
Πάντως, ενάντια στους Φιλισταίους της σήμερον αυτήν την σιαγώνα όνου υψώνουμε. Μόνον που εδώ μια μόνο μασέλα γαϊδάρου δεν επαρκεί. Εδώ χρειάζονται στρατιές ολόκληρες πολεμικών όνων!...
Το κείμενο, υπό τον τίτλο «Όνου εγκώμιον (σάτιρα), δημοσιεύθηκε στην «Κυριακάτικη Αυγή» (24 Αυγούστου 2008)
το υπογράφει ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΑΡΘΑΛΙΤΗΣ.
και το πήρα από το ιστολόγιο
http://adnoctum.wordpress.com/2010/06/28/όνου-εγκώμιον…/
Υ.Γ.
..παραμονή του Αγίου Τίτου, Dod..
Δώσε μου το κουλούρι,
γιατί είμαι θερμόαιμο γαϊδούρι..:-)
Φοβούμαι ότι τόση ονολογία με ξεπερνά- και ας επιμένουν όσοι με γνωρίζουν προσωπικώς, ότι διαθέτω αντοχήν υποζυγίου και υπομονή γαϊδάρου... :-(
:-)
Και ας μη σε γνωρίζω
προσωπικώς,
αυτό το πιασα με τη μία!
Μόνο μια "γαϊδούρα"
θα μπορούσε ν' αντέξει
επί πέντε μοναχικά χρόνια,
αυτό το DAILY updated,
στου ιντερνέτ τα κρύα,
τα αλώνια!
:0
Γειά σου, καινούργιε μου φίλε!!!
Εμένα πολύ μου άρεσε αυτά που είπες: Πάρτε τη βέργα και βαράτε τον!!!! χεχεχε.
Το ζώω που είδες στην φωτο και ρωτάς στο μπλογ μου, είναι ΠΕΡΘΈΜΠΕΣ, και το σκλυρό είναι το κοχίλι τους, το τρώμε -εγώ όχι- στον ατμό ή ωμά και με λεμόνι... λένε ότι έχουν γέυση στρείδι.
Φιλάκια πολλά από España.
....:-)
1.
Κάτι τέτοιο θα κατάλαβαν οι Ισπανοί
και ξαπόστειλαν τον
José María Aznar ...como un asno
το 2004 :-)
....
από τότε να σηκώσει κεφάλι
της Derecha-ς το part-άλι!
....
2.
Δεν είμαστε συνηθισμένοι
οι Ελληνες σε περίεργα
αφροδισιακά, είναι αλήθεια..
3.Besiños del Sur :-)
...και για όσους θέλουν να γευτούν
καταλάνικο αέρα και τροφές,
ας πάν στου Κλεάρχου
τις ωραίες νοστιμιές
Τι να πω κι εγώ τώρα.......
@ηλιογράφος
και εγώ δεν έχω πολλά
να πω, βαριέμαι
τα λόγια τα κρύα,
λίγο συναίσθημα
ζητώ, γιαυτό
συνεχίζω της Καρδιάς μου
την Πολιορκία.
((@Dod))
♪♫
Καμιά φορά σκέφτομαι
πως με τη φλυαρία μου
μπορεί να πληγώνω
τη σιωπή σου,
και νιώθω
αμήχανα.
♪♫
Ίσως αν γνωριστούμε
κάποτε θα καταλάβεις
πως το παρακάτω
γαϊδουροτράγουδο
με εκφράζει
σαν μούντζα
ρίχνει
όλη την αλήθεια
στη μούρη μου.
♪♫
Ήταν ένας γάιδαρος
με μεγάλα αυτιά
είχε ένα τσουβάλι
με πολλά λεφτά
ήτανε βαθύπλουτος
είχε και καράβια
μα ήταν η καρδιά του
από αγάπη άδεια
Δεν είχε ποτέ του φίλους
ούτε γάτες ούτε σκύλους
ήταν πάντα ζαβολιάρης
κατεργάρης πεισματάρης
δεν τον έσκιαζε η φοβέρα
τον κάναν όλοι πέρα
όλα τα αγόραζε
μα φίλους δεν αγόραζε
νο νο νο νο
Ήθελε ο γάιδαρος
ν' ανέβει σε αεροπλάνο
να πετάει στο ουρανό
κι ακόμα παραπάνω
μ' ένα διαστημόπλοιο
να πάει στο φεγγάρι
και σαν αστροναύτης
η ψωνάρα να ποζάρει
Δεν είχε ποτέ του φίλους
ούτε γάτες ούτε σκύλους
ήταν πάντα ζαβολιάρης
κατεργάρης πεισματάρης
δεν τον έσκιαζε η φοβέρα
τον κάναν όλοι πέρα
όλα τα αγόραζε
μα φίλους δεν αγόραζε
νο νο νο νο
Και τον κοροϊδεύανε
όλο του την λέγανε
πως ήτανε τσιγκούνης
τσιφούτης και μαγκούφης
κι όσο του την λέγανε
το γέλιο του δεν έχανε
όσο του τα χώνανε
τ' αυτιά του δεν ιδρώνανε
Είσαι ένας γάιδαρος
πολύ μεγάλος γάιδαρος
ζηλεύετε τ' αυτάκια μου
και τα λεφτουδάκια μου
Μια μέρα βρέθηκε
μπροστά του μια δουλίτσα
μια γαϊδαρίνα που
την λέγαν Ελενίτσα
άρχισε η καρδιά του
να χτυπάει σαν καμπάνα
ξέχασε αμέσως
αστροναύτες κι αεροπλάνα
Τώρα πέσανε τ' αυτιά του
δε μετράνε τα λεφτά του
η Ελένη δεν τον θέλει
μα η καρδούλα του την θέλει
είναι άδεια η αγκαλιά του
αχ και να 'τανε κοντά του
τώρα το καταλαβαίνει
μόνο η αγάπη μένει
ναι ναι ναι ναι
Μόνο η αγάπη μένει
και ποτέ της δεν πεθαίνει
Είναι ένας γάιδαρος
με μεγάλα αυτιά
έχει ένα σαμάρι
και καλή καρδιά
αγόρασε στους φίλους του
ηλεκτρικές κιθάρες
φτιάξανε συγκρότημα
και παίζουν σαν ροκάδες
Τώρα έχει μόνο φίλους
έχει γάτες έχει σκύλους
τις κιθάρες γρατζουνάνε
και μαζί του τραγουδάνε
άκου άκου γαϊδαράκο
κολλητέ μας φιλαράκο
είσαι λεβεντιά
και πάντα θα σε αγαπάμε
ναι ναι ναι ναι
((((AKOY ΤΟ KAI ΣΤΟ ΓΙΟΥΤΟΥΜΠΙ)))))
p.s.
@Ma zoo,
where is your painted zoo?
ξανάρθα:)
και διάβασα όλα τα σχόλια,
και έσκασα στα γέλια σε πολλά σημεία,
και διάβασα όλο, το πολύ ενδιαφέρον "περί όνου εγκώμιον" άρθρο.
(ευχαριστώ για την αναδημοσίευση)
Από τις "Μεταμορφώσεις" του Απηλήιου (που μετονομάστηκαν σε "Χρυσό Γάιδαρο") πολύ μου άρεσε πάντα ο μύθος της Ψυχής και του Έρωτα, με τόσες διαχρονικές μεταφορικά αλήθειες.
Μου άρεσε και το επιμύθιο της ανάρτησης.
Καλή συνέχεια
Καληνύχτα!
@Αστρια
..και μόνο που έκανα κάποια ψυχή
"στα γέλια να σκάσει",
νιώθω μέσα μου εντάξει,
να 'σαι καλά!
και ας κρίνει σιωπηρά
η "Ντόντεια Γεωμετρία"
οτι στερούμαι επί τρία
τη λακωνική της, την
ασφάλεια και τάξη...!..... :-0
@Μιχαλάκη,
..πρέπει να 'χεις φάει
ένα σωμάρι απ' της ζωής το ξύλο!
Αυτά παθαίνουν του πεισματάρη
οι Μεγαλοϊδεατισμοί
και της Ψωνάρας που ποζάρει! :-)))
...:-)...
Βαράτε με σε λέω,
αντέχω και ας μην κλαίω..
..σαν το ρενάρ το συνολάκι
θα ντυθώ το εδικό
σου σωμαράκι..
"Το ξύλο βγήκε απ' τον παράδεισο,
το χειροκρότημα απ' την άβυσσο!"
Τις αρετές του γαϊδάρου κουβαλώ,
ψωνίζοντας την πλάτη μου,
ποζάρω και σου λέω:
ό,τι γράφω πρώτα απ' όλα
αφορά εμέ και την
μπλογκόσφαιρα,
Και όποιος blogger
σου πει πως όταν
ξεκίνησε, δεν είχε
Όνειρα και Ιδέες
αλλά αρκείται στο
"σεμνά και ταπεινά
πατώ στη γη"
είναι ΜΕΓΑΛΟ ΨΕΥΤΡΟΝΙ
ΚΑΙ Ο ΝΟΥΣ ΤΟΥ
ΜΠΑΖΕΙ ΚΑΙ ΚΡΥΩΝΕΙ :-)
Δεν ήταν ΠΕΡΘΈΜΠΕΣ, ήταν ΝΑΒΆΧΑΣ, ΞΥΡΆΦΙΑ επειδή έχουν μεγάλο και μακρύ κοχύλι!!! Συγνόμη!
Hablas español?
Besos.
Hablo un poco español, es mi idioma preferido. Por favor,
corríge mi errores, amiga.:)
..αν και λατρεύω τα λάθη
από αυθορμητισμό
σαν αυτό
του περθέμπες.. :)
((Dod))
♪♫
Ξυράφια, Dod, ξυράφια..
όπως λέει μια Βόρεια
Φίλη μου.
(("Οι άτακτοι Ναβάχο, βλέπω, έτρεψαν σε φυγή και σιωπή
τους τακτικούς καουμπόηδες"))
..κρίνοντας με
με τη σιωπή σου,
και καθισμένη στην πολυθρόνα
της αυτοκυριαρχίας σου
,
ίσως γελάς
που ντεραπάρω
σε μονολόγου
κουλά παραληρήματα...
αλλά να ξέρεις πήρα θάρρος :-)
Νόμος της Ψηφιακής Ψυχολογίας
ορίζει ότι:
..Cool,Ουδέτερη,Λακωνική,
Ψηφιακή Ψυχή που χρησιμοποιήσει
κατ' εξαίρεση "κεφαλαία ή bold letters", είναι δείγμα για την
αρχή του τέλους
της Ψυχραιμίας της...
και το κάστρο της
υπέστη το πρώτο του ρήγμα..
Δεν ξέρω ποιό Δαίδαλο
θα καλέσεις πάλι
για να κλείσει
της καρδιάς σου το
μισάνοιχτο πέταλο..:-)
Ξυράφια, Dod, Ξυράφια..
έγιναν τα χέρια μας κόκκινα..
και χρειαζόμαστε επειγόντως
ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΑ, ξέρει η Βερόνικα :-)
Αυτό το τελευταίο ακούγεται σοβαρό γιατρέ, να ανησυχώ; ;-)
:)
..όσο με απογειώνει
η Ζωγραφική σου,
τοσο με προσγειώνουν
τα σχόλια σου...
.. έτσι κρατάς
ισορροπίες..
..αλλά είμαι μαζόχας
δεν το κρύβω ..οσο και αν με πεζέψεις..
πεθαίνω για και τρέφομαι από.. ..Αντιθέσεις...:-)
Escribes correctamente, amigo.
Los errores son fáciles de cometer, el otro día escribí:
Εγώ δεν έχω κωλιτό!!!! Αντί να πω: κολλητό!
χεχεχεχε.
Τα φιλιά μου!
"Cool,Ουδέτερη,Λακωνική,
Ψηφιακή Ψυχή": Σκεπτόμουν να σού το ζητήσω αυτό, γιά να το εντάξω στο profile- αλλά τότε μάλλον θα πρέπει να αφαιρέσω το "λακωνική" ;-))
@Verónica
..Amiga, έκανες λάθος γιατί έτρεξες
αυθόρμητα να βοηθήσεις έναν amigo άγνωστο, ήθελα να πω..:-)
..και τα "Navajas,
Ξυράφια σου ήρθαν
σαν τυχαίος μεν αλλά πετυχημένος
επίλογος"
κάτω από ένα σχόλιο μου,
όπου στην ουσία
ρωτάω τους bloggers..
..;;..είχατε.. και τί όνειρα ..όταν ξεκινήσατε το blog σας;;
.."Ερωτήσεις-Ξυράφια".. :)
@Dod
1.
..μα όλα τα μετράς στις μέσα σου
προθέσεις;;
..δεν σου αρέσουν βρε οι αντιθέσεις;;
..να ξέρεις ένας λόγος ειν' και αυτός
που κόλλησα στις ζωγραφικές σου τις εκθέσεις! :-)
2. Χαίρομαι που μπήκες
σε διαλογισμό ανακαινίσεων,
κράτα τα στο μυαλό,
και έχουμε καιρό....:-)
"DODOULIS: Plain PAINT
SECONDS: Quick pencil or ink, watercolours, DAILY updated"
αυτό είναι ο ορισμός του
"Cool,Ουδέτερο,Λακωνικό"
ένας όμως C.O.Λ.
..ποτέ δε θα βαζε τη φορτισμένη
λέξη "ψυχή" στο προφίλ του.. :-)
Ξέρεις εσύ...τί κάνεις..
...άσε τους άλλους να
φουσκώνουν την τρόμπα...
...και εγώ θα δίνω την
ψυχή μου στις γραμμές
και τα χρώματα...:-)
..και επειδή σου φούσκωσα
την τρόμπα με το παραπάνω,
και να μην απαντήσεις
σαν cool-ό άτομο
που είσαι,
σε νιώθω
μέσα μου,
το χρειάζεται
ο οργανισμός σου
το ξεφούσκωμα..;-)
..εγώ σε καταλαβαίνω,
..εσύ με καταλαβαίνεις;;
"..εγώ σε καταλαβαίνω,
..εσύ με καταλαβαίνεις;;": Φοβούμαι πως όχι... :-(
.........
μα μη βάζεις bold
και σου την πει πάλι ο γιατρός! :-)
........
θα τα συζητήσουμε αργότερα εις βάθος
(και με δικά σου σκίτσα) για να δω
...που κάνω λάθος!..:-)
Υ.Γ.
..πάντως αν έβαζες στο
προφίλ σου, όπως σκέφτηκες,
"τα δικά μου περί ψυχής
ψηφιακά,λόγια που είπα παραπάνω"..
..θα σκαγα στα γέλια! :-)
"Cool,Ουδέτερη,Λακωνική,
Ψηφιακή Ψυχή"
..και από όλα τα 5 στοιχεία του,
πίστεψε με το λακωνικό,
όπως σωστά αντιφατικό το νόμισες,
θα μου προκαλούσε
το λιγότερο
γέλιο..:)
..δεν έχει να κάνει
με σένα προσωπικά
το γέλιο..
και ίσως πειράχτηκες
και μου κανες έτσι :(
...
εδώ πέσαμε στην περίπτωση
όπου αν βάλεις
έναν αναλυτικό ορισμό
μιας εικόνας ή έννοιας
..την κατέστρεψες!...
και μην μου πεις ...δεν
καταλαβαίνω!
ειδικά για ένα ζωγράφο...
τούτο το νιώθει σαν
..καρδιογράφος... :0
1. ένας cool ποτέ δε φωνάζει
οτί είναι cool
2.ένας ουδέτερος ποτέ
δε φωνάζει οτι είναι ουδέτερος
3. ένας λακωνικός
βαριέται να μιλήσει,
και ειδικά να περιαυτολογήσει.
4.Το ψηφιακό αυτό κι αν μοιάζει
περιττο...εκτος και αν έχεις
εξάρτηση ψηφιακή..
μα συ μου 'χεις πει..
δεν πάσχεις απο αυτήν..:)
5. Για την Ψυχή τα πα αποπάνω.
Υ.Γ.
..χμ....άκουσες και φωνές;;
..ναι, το προφίλ τα ανεβάζει
λίγο τα Hz... :-)
Συνεννοηθήκαμε- νομίζω... ;-)
Καινούργια ανάρτηση θα δούμε εδώ ή δεν προλαβαίνεις με τόση δουλειά ως σχολιαστής;
..Τί να γίνει re Do d.. :-)
δεν έχουμε όλες
όπως είπαμε, το
χάρισμα του DAILY updated! :(
..μα δε χτύπησε το κουδούνι ακόμα!...
εδώ θα αναστενάξεις στα θρανία! :-)
σιγα μην τα κατάλαβες όλα
και μου ζητάς και νέο post....
>>>
Πριν σου είπα για το "λακωνική"
ότι μπορεί να παίξει σε μια
πετυχημένη αντίθεση
Τί είχα στο μυαλό;;
το μαθηματικό παράδοξο προφίλ του Κλέαρχου
που δίνω πιό πάνω της Βαρκελώνης του το tag
There is not enough space to describe all of my 5000 virtues, the most important of which is modesty...
χα,χα
και ενω αυτοσαρκάζεται
στην ουσία είναι όντως μετριόφρων!
από όσα είδα στα σχόλια και στο blog του :)
((@Dod))
πήγες και με ξεσήκωσες
για νέο ποστ
και ήρθε ουρανοκατέβατο..
το πολύ αύριο θα βγει..
..και αν με κλείσουν
φυλακή, να μου φέρνεις
κανα σκίτσο...querida..:-)
εμ, τί μόνο εσύ θα βάζεις..
? Quiz;; :)
ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!
ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ..ΤΟ ΓΕΝΝΟΣ ΤΣ ΓΙΑΓΙΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΗΤΤΑΚΗ ...ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ΤΟ ΑΙΜΑ ΦΩΝΑΖΕ..
ΠΑΝΤΑ ΑΓΑΠΟΥΣΑ ΚΡΗΤΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΤΟ ΓΙΑΤΙ!!
ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!!
@Lourdi
:)
..αυτό
το νησί η Κεφαλλονιά
έχει και θα "κάψει"
ακόμα πολύ κόσμο... :-)
Να 'σαι καλά!
και κράτα μέσα σου
την "κεφαλλονίτικη τρέλα"
και αυθορμητισμό ζωντανό!
((Dod))
Για να δεις τί παρεξηγήσεις
μπορεί να προκαλέσει
μια ουδέτερη,αμφίσημη
σου πρόταση.
Οταν αποτραγούδησα τα Ξυράφια
esy les
Αυτό το τελευταίο ακούγεται σοβαρό γιατρέ, να ανησυχώ; ;-)
kai ennoeis
"αν συνεχίσω να γράφω με bold
θα χάσω την ψύχραιμη μου λογική;;"
kai egw katalavainw
"Γιατρέ τη δάγκωσες για τα καλά
τη λαμαρίνα, να ανησυχώ
για την ψυχική σου υγεία;;" :-)
Υ.Γ.
Πάω στον έξω κόσμο τώρα και τα λέμε απο βραδάκι. :)
Δημοσίευση σχολίου