Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

Feminist Rasoulis (apples 'n' lilies)


Image-links (Number Five - Dodo) (You don't look like a feminist - Barbara F. McManus)(http://www.womensprosoccer.com/) (Ergotelis Alternatives) (An Introduction to the Old Testament: A Feminist Perspective) (Uranus Sky God) (Gaia Earth) (Woman Industry 1, 2, 3 ) (Women Questionmarks 1, 2) (Lucas Cranach the Elder- Eva) (Paolo de Matteis - the Annunciation)(Postcolonial Imagination and Feminist Theology) (Loneliness of Ron Paul)(Feminist Cartoons - http://www.feministfatale.com/) (Men promoting female soccer)(Hooligans 1, 2, 3, 4, 5, 6) (Mommy when I grow up,I want to help smash the white racist, homophobic, patriarchal, bullshit paradigm too!) (Euripides - Aristotle - Saint Paul)(Gaia goddess - Roman relief, ~13-9 BC, Ara Pacis, Altar of Augustan Peace,  Copenhagen.)(The Revenge of Gaia )  (Our Home Not, our God!) (Al Gore Patronizing Gaia Earth)(Apple Power - Dodo) (Diego Rivera -The Flower vendor ,Girl with Lilies)(http://www.forlonelysingles.com/)(Study on Women reveals that Loneliness affects overall Health) (Loneliness makes you stupid!) (Feminist Writers) (Ladies against Feminism) (Victorian women writers and the classics, the feminine of homer) (This is what a Feminist looks like) (Feminists = Terrorists) (Woman muslim caged) (Hijab is my choice!) (Hijab is my choice?) (http://ergotelina.blogspot.com/2006/08/to-sex-civilization-clash.htm...Dodo covered-Uncovered) (Loneliness can spread) (Η Μοναξιά είναι Τρομοκράτης - Το είδανε σε τοίχο σπιτιού στην πόλη της Λευκάδας) (Dodo Raining - Plant Pot) (Snake Goddess) («Κνωσσόντας την αλήθεια - το κρητικό μανιφέστο»)("Τα μήλα και τα κρίνα" 1979 με το Νίκο Ξυδάκη και τη Σοφία Διαμάντη)


"Θέλω να με θυμούνται ως το κορίτσι που πάντα χαμoγελούσε, ακόμη και αν η καρδιά της είχε ραγίσει, και αυτό που θα μπορούσε πάντα τη μέρα σας να φωτίζει, παρόλο που δεν μπορούσε να βρει λίγο φως για τη δική της καρδιά."


http://www.tanea.gr/default.asp?pid=10&ct=13&artid=4622728


http://ergotelemata.blogspot.com/2011/03/3.html

13 σχόλια:

dodo είπε...

Την είχα ξεχάσει την συνεργασία με εκείνη την επίμονη κοπελούδα τού 2006...

MelidonisM είπε...

Η πρώτη συνεργασία στο ιντερνετ,
εν μέσω πολύγλωσσων μεσανατολικών πυρών δεν ξεχνιέται με τίποτα...
εκείνο το καλοκαίρι..

(ακόμα κρατάω τα παλιά
e-mail :)

σαν πως είχες και άλλες;;

πες μου τώρα να ζηλέψω.. :-)

...έπρεπε να γυρίσω πίσω
disguised, μετά από χρόνια..
για να να νιώσει πάλι
λίγο εξωστρέφεια στα
ραδιοκύματα του ο Dodoulis...:)

MelidonisM είπε...

Τα παραπάνω βέβαια είναι

(οικειότητες που επιφυλάσσονται προς γυναίκες με αξία, δήθεν αναγνωρίζοντας την θηλυκότητα, στην πραγματικότητα, επιδιώκοντας απαξίωση, χεχε, τα ξέρουμε αυτά)

τίνος λόγια? yours!

για μένα, τη Μαρία Βέλλιου
ή τη Σακίρα...Maraki knows it
και σφύρα
:-)

dodo είπε...

Ούτε την συζήτηση αυτή θυμόμουν: 20 Ιουλίου 2006! ούτε ξέρω ποιά ήταν η Μαρία και τί μήνυμα μού είχε στείλει... :-(

MelidonisM είπε...

..απ' ό,τι καταλαβαίνω, εμένα
είπε "Μαράκι" το σουρεαλιστικό
σου το μυαλό :-)

(για ποιό λόγο..άγνωστο :)

Το παραπάνω σου είναι
απάντηση στο αρχικό
δικό μου μήνυμα
συνεργασίας

στο πρώτο σου ποστ,
μιας και e-mail,
(όπως και εγω τότε)
δε φανέρωνες..:-)

dodo είπε...

Νομίζω, είναι βέβαιον ότι απευθυνόμουν στην Εργοτελίνα- καλή της ώρα, εκεί που βρίσκεται ;-)
Δες εδώ τα σχόλια, φαίνεται ότι μού είχε εμφανισθεί κάπου ως "Μαρία με τα κίτρινα"...

Αρκετά με την ανασκαφή τού ιστολογικού μου παρελθόντος, έχω και ένα απαιτητικό παρόν να θρέψω!

MelidonisM είπε...

xaxa μ' φόρεσες του smart alec
ξανά τα γυαλάκια..

στο κέντρο του ποστ είχα
άβαταρ το φεμινιστή Σουηδέζο
Γιωργάκη,(αυτό το θυμόμουν)
και στο τέλος τώρα θυμήθηκα
ότι είχα μεταμορφωθεί
στη Λασιθιώτισα Μαρία Δαμανάκη

πού να χάθηκε αυτή η μεταγραφή?..
................................
την ψάχνω στα αρχεία του Ανδρουλάκη....:-)

MelidonisM είπε...

...κι εσύ δικαίως ενοχλείσαι
που φέρνω τη κουβέντα
επί προσωπικού,
αλλά ξέρεις ...σύμφωνα με
την την εν λόγω Ψυχολογία,
Ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΑΝΗΚΕΙ
ΣΤΟΥΣ ΘΑΥΜΑΣΤΕΣ ΤΟΥ! :)

Παίρνω δύναμη κάθε φορά
που γυρίζω στα αρχαία
του Dodoulis (ένα blog-
μουσείο για geeky
monsters like me)

και θα σου απαντήσω
μουσειολογικά,
μόλις ανέσκαψα..
..το πρώτο σχόλιo της Ξένιας
εκεί δα, που με εκφράζει ολόσωμο!
θα το γραφα για σε στο κούτελο ολόγιομο!

(για δες της e-γενιάς του '06
και εκείνη η ψυχή)
............................


..and for Friends, also(?).

Ξ.

υ.γ. Έχω πάρει "f for Fόρα" και βλέπω και σχολιάζω τα dibujos σου, ελπίζω να μην σε πειράζει, ε;;;

MelidonisM είπε...

@Dodo :-)

Όταν παίρνω φόρα, φόρα κατηφόρα
κι ο Θεός ο ίδιος δε με σταματά

(only a Goddess could!..xaxa)

Έλειψες μιαν ώρα κι έχει πέσει τώρα
έκλειψη ηλίου και μια σκοτεινιά

Όταν παίρνω φόρα, φόρα κατηφόρα
κι ο Θεός ο ίδιος δε με σταματά

Ζήλεια μου, ζήλεια μου
με σένα η καρδιά μου είναι ζωντανή
μίλα μου, μίλα μου
μα φύγε όταν έρθει εκείνος να με βρει
ζήλεια μου, ζήλεια μου
σαν την αγάπη είσαι τόσο δυνατή
μίλα μου, μίλα μου
μα φύγε όταν έρθει εκείνος να με βρει

Ψέματα σου λέω
και κρυφά σου κλαίω
από αγάπη ζήλεια και εγωισμό
κι όταν είμαι ψεύτρα
κι άλλο τόσο φταίχτρα
πάλι από την ζήλεια θα υποκριθώ
ψέματα σου λέω
και κρυφά σου κλαίω
από αγάπη ζήλεια και εγωισμό

Ζήλεια μου, ζήλεια μου


.................................

Άκου πόσο βαθιά ένιωσε τη
γυναικεία καρδιά
ο Ρασούλης ..και εγω
ζηλιάρης πάντως είμαι,
αφού ως γνωστόν,
πίσω από γυναίκες δυνατές
κρύβονται.... σχολιαστές :-)

Υ.Γ.
Κάνε δουλειά σου, πες
ό,τι θες εγώ δεν παρεξηγώ
τίποτες :)

Belinha Fernandes είπε...

Old friends!:)) What a surprise! I miss those blogging days, you know?
:)

MelidonisM είπε...

........................
o! this lost and poor 2006 e-generation,
we suffer from nostalgia and
carnation...the revolution
that did not burst
outside the web,
to keep us running on the net...
without Ithacas and Penelopes, my comrade and friend...


as Belinha had said
in a moody November:

So Ergoteles was a runner!:-)Only you run in the Internet!:-)
...............................

dodo είπε...

Δεν χρειάζεται να απολογείσαι που σχολιάζεις τα παλιά, you 're welcome to continue- ευχαριστώ.

Και δεν χρειάζεται να απολογούμαι που αποφεύγω κάποτε να σχολιάσω, dodo doesn't do nostalgia- αυτό είναι όλο.

MelidonisM είπε...

Neither I do,make,or fake nostalgia

MM is just a mnemomaniac dude,
refusing to lose an inch of its memories.

either bad or good ones..

offcourse, mate, you are free to
express or not whatever you feel
on the scene. :-)