Sunday, February 6, 2011

Losing my Marbles (Bring them Back)


1.Losing my marbles θα πει : χάνω τ' αυγά και τα πασχάλια.. αλλά από πού να προέκυψε αυτή η φράση...ας κάνω μια σκέψη ...Μάρμαρα = Αρχαίοι -> Αρχαίοι = Λογική ...άρα χάνω τους αρχαίους μου, τη λογική μου! :-)


2.Ο Βύρωνας ξαπόστειλε μια  θεϊκιά κατάρα του Ελγίνου αλλά δε λέει μόνο αυτά ο πονηρός... αν περάσει καμία της Αγγλικής Ποιήσεως ας μας διαφωτίσει. :-) Για όσους θέλουν να διαφωτιστούν απ' το google, ας παν στα Curse of Minerva και Κατάρα της Αθηνάς. :-)


3. Του Αλιάγα ως εξω-καρδιά, παραδοσιακού, famestor-ίτη, με πλατύ ρεπερτόριο θα του αρέσει πιστεύω η Γαρμπή. Την Κατρίτση πιό πολύ της κλασικής την κόβω.


4.Κάρυ εσύ μου ζήτησες βίντεο, από σένα ξεκίνησε το όλο σκηνικό και το άσμα "Ελλάδα χώρα του φωτός" πολύ θα σ' αρέσει, καθώς έπινες σήμερα το καφεδάκι  σου,λουσμένη απο το Αττικό Φως,θαμπωμένη απο την ομορφιά του γαλήνιου μπλε,πήρες τα πινέλα σου και δημιουργησες πίνακες,απήγγειλες στίχους του Ελύτη και αποσυμπίεσες την έκρηξη της ψυχής σου!
...Αν συνεχίζει ο μπούφος να κάνει παρέα μαζί σου, μπορεί να με ξανακάνεις ελληνο-λάτρη σιγά-σιγά..:-)....αλλά μια παίζω ροκ, την άλλη τσιφτετέλι, δεν είμαι του χεριού σου, όπως είχες πει..:-)
είμαι παιδί του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη! :-)


5.Ας δούμε και τί εννοεί η ποιήτρια της ζωγραφικής, γιατί από σενα Κάρυ πίνακα δεν έχω δει. :-) (August fullmoon Greece ...sound not included) ("Quite Morning Song", for Silent Trio and Winged Choir)(B.'s Discoveries: In the Museum)  (Ambition)  (Aeolian) ( "Is your figure less than greek..." ) (Back Home)   (Still here) (Weather report... constantly updated)  (Happy New Year!)
"Is your figure less than greek..." by Dodo
 6. Lyrics = Losing my Religion - Perfect Strangers - Bring it back, Sing it back - Ελλάδα χώρα του φωτός.
Video-links =  Kostas Gavras - Actclick

67 comments:

Michalis Melidonis said...

@Kary

εγώ ταχέως σε επεξεργάστηκα

..εσύ ακόμ' αποσυμβολίζει

κι αποκρυπτογραφεί το βραδέο σου;;

πάρε και το Μαμούνι για γραμματέο
σου! :-)

Michalis Melidonis said...

@Kary

Παίξε μπάλα γιατί θα αρχίσω
κάτι μονολόγους σήμερα
που όλη η μπλογκόσφαιρα
φοβήθηκε....
και θα ξεθαρέψει
ο κάθε πικραμένος! :-)

dodo said...

Τί έγινε εδώ, πότε άνοιξα παράρτημα και δεν το αντελήφθην; Καλές οι συνδέσεις (γιά όποιον μπεί στον κόπο να τις ακολουθήσει), αλλά βάλε σε παρακαλώ και μιάν αναφορά στο ονοματάκι μου στην 5η παράγραφό σου- οι περιφράσεις είναι ασαφείς.

Η Αθηνά Τσαγκάρη είναι ταλαντούχα, και ο τρόπος που προσέγγισε την αρχαία τέχνη στα εγκαίνια τού Νέου Μουσείου, ευρηματικός και ευαίσθητος- αντίθετα από το ίδιο το Νέο Μουσείο, φοβούμαι.

Γιά τον παραλληλισμό τών γλυπτών τού Παρθενώνα με το Big Ben: ατυχής- ούτε ως αστείο δεν στέκει.

Michalis Melidonis said...

1.
τελικά..είχες δεν είχες απέκτησες "αρχαίο
tag - ετικέτα" :-)

θα βάλω αν το ξερα...:-)
αλλά ..εδώ την πάτησες
απ' την κοινή μας κρυπτομανία,
σπαζοκεφαλισμό και αγάπη
για τα αινίγματα..:-)

2...μήπως στο βάθος είναι έργο Αντώνη Σαμαρά τελικά...
με άφησε χάσκοντα.. :-)


3.Ατυχής στην πολιτισμική
του σύγκριση αλλά επιτυχής
στον εθνικό του συμβολισμό.

Michalis Melidonis said...

@Kary


"....Είναι η θέωση του ανθρώπου;
Είναι η εξανθρώπιση του Θεού;
Είναι η κορύφωση του ελληνικού πνεύματος ....

Το Μουσείο της Ακρόπολης είναι κιβωτός μιας πανανθρώπινης και διαχρονικής πολιτιστικής κληρονομιάς...
Αυτά που συμβολίζει ... δεν χωρίζουν, ενώνουν.
Δεν φανατίζουν, φωτίζουν.
Δεν ξεσηκώνουν, λυτρώνουν.
Δεν επιβάλλουν, απελευθερώνουν....

Τα μάρμαρα καλούν τα μάρμαρα..."

Από το χαιρετισμό του Υπουργού Πολιτισμού στα εγκαίνια του Νέου Μουσείου της Ακρόπολης, 20-06-2009


Kai egw to marmaro
kalw to marmaro...
:-)

Michalis Melidonis said...

@Kary

Ξέρω οτι αγγιξα την
παρεγκεφαλίδα του ΚΟΣΜΟΥ σου

αλλά
θέλει ΜΑΓΚΙΑ

ο ΕΡΩΤΑΣ της Μαρμάρινης Λογικής :-)

Michalis Melidonis said...

@Kary


από την αρχή
έχεις
μπει
στη Ψηφιακή
μου Φαντασία

και στο τέλος θα σου στείλω
και εγώ μια παρόμοια ερωτική
επιστολή μετά από
όσα "συναισθηματικά"
έγιναν στη γύρω σου
μπλογκόσφαιρα,
τις τελευταίες
μέρες.....



Κατόπιν ωριμότερης σκέψης: Σε επιστολή προς την ερωμένη του Κόμισσα Γκουιτσιόλι, λίγους μήνες πριν από τον θάνατό του στο Μεσολόγγι, γράφει: «Ήμουν ανόητος που ήρθα στην Ελλάδα· αλλά μια και ήρθα, οφείλω να δω τι μπορεί να γίνει... Για τους Έλληνες, δεν μπορώ να πω προς το παρόν τίποτα καλό, αλλά δεν θέλω και να τους κακολογήσω, αν και οι ίδιοι κακολογούν ο ένας τον άλλον».

Michalis Melidonis said...

@Kary

Δε θα με τρελάνεις εσύ...
εγώ θα σε τρελάνω..
και θα τα πω μόνος μου,
γιατί έχεις και δουλειές...
που καιρός για σπαζοκεφαλιές.. :-)
Ειδικός δεν είμαι
γιαυτό και καλώ
αλλά ό,τι σκέφτομαι
θα το πω..
..γιατί έχω να
βγάλω και το
"γιατρό"
με αυτά που
συμβαίνουν
στη βλογόσφαιρα. :-)

--------------------
kai ξεκινώ από ένα
συνονόματο μου


Even
Michaelis, the great archaeologist, who denounces 'The Curse of Minerva'
as a "'libellous' poem," and affirms "that only blind passion could
doubt that Lord Elgin's act was an act of preservation," admits that
"the removal of several metopes and of the statue from the Erechtheion
had severely injured the surrounding architecture"

(Αncient Marbles in Great Britain', by A. Michaelis, translated by C.A.M. Fennell, 1882)

Ακόμη και ο
Michaelis, ο μεγάλος αρχαιολόγος, ο οποίος αρνείται πως «Η κατάρα της Αθηνάς» είναι λίβελος (συκοφαντικό ποίημα) και βεβαιώνει πως μόνο τυφλό πάθος θα μπορούσε να
αμφιβάλει ότι η πράξη του Λόρδου Έλγιν είχε κίνητρο προστασίας, παραδέχεται ότι με το που αφαιρέθηκαν αρκετές μετόπες και το αγάλμα από το Ερέχθειο
τραυματίστηκε σοβαρά η γύρω αρχιτεκτονική.

Michalis Melidonis said...

Βρήκαμε λοιπόν ένα που δεν παίρνει
την κατάρα στα σοβαρά
και θα παραθέσω και εγώ
μερικές μου σύντομες
παρατηρήσεις.

1.Minerva αντί Athena
και τα δυο παραλήγοντα,
δεν υπάρχει ρυθμικός λόγος.
Και χρησιμοποιεί το λατινικό
Μινέρβα;;

2.Tο πρώτο link απ' το google
μιλάει για σάτιρα.

3.Εκεί επίσης λέει πως "ο ίδιος ο Μπάϋρον δεν ήθελε να φανερωθεί το ποίημα". Εκδόθηκε τελικά τέσσερα
χρόνια μετά το θάνατο του.

(συνεχίζεται)

Michalis Melidonis said...

4."When Venus half avenged Minerva's shame"

και σύφιληκαι κερατάς
o Ελγίνος.

5.Frown not on England; England owns him not:

Athena, no! thy plunderer was a Scot.


μέχρι και νομικό πάτημα στο
Βρετανικό Μουσείο δίνει αυτό...
...τρέχα γύρευε στη Σκωτία..
στων απογόνων του Ελγίνου τα χαρτία..

6. Τα συγκριτικά Καληδονίας
και Βοιωτίας είναι και αυτά
για γέλια.

Michalis Melidonis said...

7.

Και αφου μας στα χώνει
και αυτός ο φιλέλλην
που δεν βρήκε εδώ η φαντασία του
αρχαίους Περικλέους.



Mourns o'er the difference of now and then;

Exclaims 'These Greeks indeed were proper men!'

Draws slight comparisons of these with those,

And envies Laïs all her Attic beaux.


8. ...Δίνει τη χαριστική βολή
με την τελευταία του φράση:

The law of heaven and earth is life for life,

And she who raised, in vain regrets, the strife!"

"Νόμος τ' Ουρανού και της Γης
είναι η ζωή σου για τη ζωή μου.

Και Aυτή που άκμασε,
Aνυψώθηκε,
μάταια για τη Μάχη μετανιώνει!"

Michalis Melidonis said...


"Όσο συνεχιζόταν η πορεία
του ασώτου, ο Μπάυρον
υπέφερε από κρίσεις ιλίγγου,
αιφνιδίους και στιγμιαίους
ρευματικούς πόνους, σύφιλη,
βλεννόροια και αηδία
για τον εαυτό του και το εκπληκτικό
σε όλα αυτα ήταν που έβρισκε χρόνο
να γράψει, μολονότι η συγγραφή -
όπως είπε στον εκδότη του -
έμοιαζε με αφόδευση και του προκαλούσε μεγάλο πόνο."
...................................

"Μαθημένοι από τα σχολεία μας ν΄ αντιμετωπίζουμε μονολιθικά τον Μπάιρον ως «αμετακίνητο» και «φλογερό φιλέλληνα», δεν είμαστε ψυχολογικά προετοιμασμένοι για να δεχτούμε ότι η Ο΄Μπράιεν αφιερώνει σε «αυτόν τον Μπάιρον» μονάχα τα δύο τελευταία από τα είκοσι πέντε κεφάλαια του βιβλίου της. Είναι όμως η πικρή αλήθεια.

Το ευτύχημα για την Ελλάδα δεν ήταν ότι ο Μπάιρον ασχολήθηκε μαζί της. Το ευτύχημα ήταν ότι ο Μπάιρον πέθανε στην Ελλάδα και λόγω ακριβώς τούτης της μακάβριας συγκυρίας, όλος ο κόσμος ασχολήθηκε μαζί της.



Υ.Γ. Ούτε το όνομα δεν αναφέρω
του π...η του Κρητικού που τα σκάει αυτά.
Είπε π...η τον Μπιθέγκουρα,
και τώρα κλαίγεται πως
του χακάρανε το φέσιμπούκι.

"Οι τσατο-μαρακίες πλερώνονται!" :-)

Michalis Melidonis said...

...........>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<
@Kary
Καθώς στο βίντεο χάνω την
(πατρώα) θρησκεία μου,
έρχεται στο μυαλό
η ατάκα που στάθηκε
η αφορμή της γνωριμίας
με τον Μπούφο σου
....
γιατί τους άφησες;;

και σε "σπάσανε"; :-)

Michalis Melidonis said...

.............................
ΑΠΟΛΥΤΑ ΞΕΝΟΙ


Παρθενώνας κι Εκκλησιά

Συναίσθημα και Λογική

Αγγλοι και Ρωμιοί

Αγάλματα μ' Ανθρώπους

Αθηνά με τη Γαρμπή

Σελήνη με το Φως

Πλάτωνας μ' Αριστοτέλη

Ελύτης και με τους δυό

Και Σύ και Εγώ

Το τώρα με το χτες

Σχολιαστής με Θεατές


...............................

Michalis Melidonis said...

Αλλη φορά να προσέχεις τι ζητάς

να δούμε τώρα ποιό βάρβαρο

θα πληρώσει το μάρμαρο...:-)

Michalis Melidonis said...

Οχι , μη σκυθρωπιάζεις Αγγλία.


Nay, frown not, Albion! for the torch was thine

That lit such pyres from Tagus to the Rhine:

Now should they burst on thy devoted coast,

Go, ask they bosom who deserves them most.

The law of heaven and earth is life for life,

And she who raised, in vain regrets, the strife."

το σωστότερο βέβαια είναι

αυτή που προκάλεσε τη μάχη, μάταια μετανιώνει.

(...η Θεά του Πολέμου...)


http://www.readytogoebooks.com/CM13.htm

Michalis Melidonis said...

...since Pallas warns in vain;

The Furies seize her abdicated reign...

Now should they burst on thy devoted coast

Go, ask they bosom who deserves them most.
(!)
αν πρέπει τώρα να ξεβραστούν
στην ιερή σου ακτή,
πήγαινε, ρώτα, αναπαύονται σε αγκαλιά που εκτιμά καλύτερα την αξία τους
(?)

Michalis Melidonis said...

................................

Και τώρα @Κάρυ, το κρίσιμο ερώτημα
είναι σωστός τρόπος αυτός εδώ,
για να γυρίσουν τα μάρμαρα πίσω;;

Όπως ξέρει και ο Νίκος ο Αλιάγας (α ρε Κατρίτση, από Νίκο σε Νίκο πας :)


1.Στο marketing σημασία έχει
να είσαι πάντα στην επικαιρότητα.

2.Το εναλλακτικό μάρκετινγκ
μαζεύει και εναλλακτικούς ανθρώπους.

3.Όταν γνωρίζεις την αλήθεια
όσο σκληρή και να 'ναι,
πατάς στη γη,
καλύτερα στα πόδια σου
παρά σε άλλων "φίλων" πόδια.

Και η αλήθεια είναι με δυό λόγια:
..........................
Ο Ελληνας ξέρει και τρώει (χάφτει)
ο Αγγλος κοιτάει το ρολόι (Big ben)
......................

...Δεν είναι τυχαία αυτά τα εθνικά
σύμβολα.

Michalis Melidonis said...

There is always an alternative pass..

Να υποστηρίξουμε ενωμένοι,
ο ένας την υπόθεση του άλλου,
όλοι οι "τριτοκοσμικοί" λαοί..
..τα αρχαία που μας πήραν
αι "Μεγάλες Δυνάμεις"!

Αλλά Συνεργασίες εν Ελλάδι;;

...εδώ που βγάζουμε ο ένας του αλλουνού το λάδι!

kariatida62 said...

Μπούφε μου!!!
Επρεπε νωρίτερα να μ'ειδοποιήσεις..!
Θα επανέλθω....μη μου φύγεις!
Να τελειώσω πρώτα με τις καθημερινές μου υποχρεώσεις και ελεύθερη να σ'επισκεφτώ!
Περίμενέ με λίγο ακόμη...

kariatida62 said...

Μπούφε μου γρήγορα θ'απαντήσω στις σκέψεις σου γιατί δεν αντέχω να σ'αφήνω μόνο και ερμο στο κλαδί σου να ζητάς την συντροφιά μου...
Συγχωρεσέ με αν αφήσω κάποια ερωτηματικά σου αναπάντητα...με τρέχει βλέπεις ο χρόνος
Αρχίζω με το σχόλιο Νο 2
Κοίτα τι απάντησα για το σχετικό άρθρο στην http://roadartist.blogspot.com/.
Σχόλιο Νο 5:
"....Είναι η θέωση του ανθρώπου;
Είναι η εξανθρώπιση του Θεού;
Είναι η κορύφωση του ελληνικού πνεύματος?"
Eίναι και τα τρία στην πανανθρώπινη κιβωτό που ήρθε και στάθηκε σ'ενα άλλο όρος (στον ιερό βράχο τον δικό μας)για να διατυμπανίζει στους αιώνες, των ανθρώπων τα ύψιστα ιδανικά που θα ορίζουν την σκέψη και τα εργα τους!!
συνέχεια...

kariatida62 said...

Θεματοφύλακες αυτής της κιβωτού ορίστηκε η φυλή των Ελλήνων!
Θα σε πάω στα χρόνια του Κιουταχή που τα κανόνια του συμπλήρωσαν την καταστροφή του Βενετσιάνου Μοροζίνη και του Εγγλέζου Ελγίνου, κι ίσως να μην απόμενε σήμερα τίποτε πάνω στον Ιερό Βράχο, αν στις 12 του Ιούλη του 1826(αν θυμάμαι καλά) δεν έσωζε απο την καταστροφή τον Βράχο, ένας άξιος θεματοφύλακας αμόρφωτος και άξεστος,παλληκάρι του μούλου γιου της καλογριάς,ο λαγουμιτζής Κώστας Χορμοβίτης!
Ο Κιουταχής έβαλε ξακουστούς λαγουμιτζήδες να ανοίξουν λαγούμια κάτω απο την Ακρόπολη να τάδενε γερά με μπαρούτι και μετά να τίναζε τον Βράχο ολάκερο. Μα ο Χορμοβίτης τους αχρήστεψε όλους και έφερε σ'απόγνωση τον Κιουταχή, που του υποσχόταν χρυσάφι όσο το βάρος του κορμιού του, αν γινόταν δικός του! Μα ο Κωσταντής δεν σκέφτηκε ούτε στιγμή κάτι παρόμοιο και χάλασε τα σχέδια του Κιουταχή. Μα ποιος να κάτσει να στεναχωρηθεί μέναν ταπεινό, ωσάν αυτόν τον αγωνιστή; τόσο ταπεινό που η μεγάλη εγκυκλοπαίδεια ούτε καν ξέρει πως πολέμησε στην Ακρόπολη, μα τονε φέρνει σκοτωμένο στο Μεσολόγγι!
Εγώ στηρίζομαι σ'αυτούς τους θεματοφύλακες!
Ξέρω είναι ίσως λιγοστοί,αλλά υπάρχουν, τους γεννά αυτός ο τόπος!
συνέχεια....

kariatida62 said...

Σχόλιο Νο 7:Aυτός που έγραψε τα παραπάνω ίσως σε στιγμή ανθρώπινης απόγνωσης, κοίταξε τι είχε πάθει απο μια κόρη των Αθηνών, που κληρονόμησε την αρχοντική ομορφιά την δική μου και των αδελφών μου

kariatida62 said...

Σχόλιο Νο 8:
Σε προσκαλώ σε μια αέναη γοητεία που θα μας στριφογυρίσει στις στοές της "ελληνικής τρέλλας"
"Ακόμη κι αν δεν βρεις οτι ζητάς
στην κόχη αυτή του απείρου
μην απορείς...θα το κατάλαβεις οι Ιθάκες τι σημαίνουν!.’’
συνέχεια...

kariatida62 said...

Σχόλιο Νο 13:
Nα φανεί ξανά η απάντησή μου στο τότε ερώτημά σου:
"Επειδή κάποιοι απο τους οι προγόνους σου, έσπασαν πολλά κομμάτια του Ναού μου ίσως και να ασέλγησαν πάνω στα Μάρμαρά μου/μας...για να χτίσουν πάλι έναν άλλο δικό τους Ναό(Αγία Σοφία) έστειλαν τώρα εσένα για να με αποτελειώσεις??? Ή καλύτερα για να με αφανίσεις???!!!
Σχόλιο 15: Ξέρω πάντα τι ζητώ και απο ποιον!!!
Ψυχανεμίζομαι ακόμα και διαδικτυακά τις "φιλοσοφημένες" σκέψεις που φυλαγμένες μένουν σε εγκεφάλους Μπούφων!!!
συνέχεια....

kariatida62 said...

Σχόλιο Νο 17:
"αν πρέπει τώρα να ξεβραστούν
στην ιερή σου ακτή,
πήγαινε, ρώτα, αναπαύονται σε αγκαλιά που εκτιμά καλύτερα την αξία τους (?)"
Eίναι δυνατόν η ξένη αγκαλιά να είναι καλύτερη απο την μητρική?
Διάβασε εδώ (πρόχειρα έψαξα)
πώς η ελγίνεια λεηλασία και ασέλγεια συνεχίστηκε με την άγαρμπη, πρόχειρη και αντιεπιστημονική συντήρησή τους
εδώ

kariatida62 said...

Σχόλιο Νο 18:
Όλοι οι τρόποι που στοχεύουν τον ένα και μοναδικό σκοπό δηλαδή την επιστροφή των μαρμάρων στο τόπο που τα γέννησε, είναι θεμιτοί!
Γιατί ο σκοπός αγιάζει τα μέσα!!!
Σε παραπέμπω στο λόγο μιας άλλης μεγάλης κόρης που γέννησε αυτός ο τόπος:
εδώ

Υ.γ. Για το σκάνδαλο του καθαρισμού της αδελφής μου και των υπολοίπων μαρμάρων θα διαβάσεις
εδώ

kariatida62 said...

Με τις παραπάνω παραπομπές μου νομίζω πως έχω απαντήσει στο σύνολο των ερωτήσεών σου.
Δεν ξέρω αν κατάφερα να μεταφέρω ολοκληρωμένα τις θέσεις του Ερεχθείου μου και των απανταχού υποστηρικτών του...
Σε καλώ να στρατολογηθείς μαζί τους!
Γνωρίζω πως η βοήθειά σου στην προσπάθειά τους θάναι μεγάλη...
---
Υ.γ. Φοβάμαι πως άφησα πίσω τις υπαλληλικές μου υποχρεώσεις προκειμένου νάρθω γρήγορα κοντά σου! Γι'αυτό θα μου συγχωρέσεις τυχόν αναπάντητα ερωτήματα...
Να με ειδοποιείς έγκαιρα άλλη φορά γιατί δεν σας προλαβαίνω η φτωχή!
Κοντεύω να λαλήσω απο το καθημερινό σουλάτσο στην μπλογκογειτονιά!
Φιλιά

Michalis Melidonis said...

@Kary

1. Ο Μπάυρον είναι πάνω από όλα
ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ
στον 19ο αιώνα.
Η Φαντασία του αναζητά την Περιπέτεια.

2. Μην παίρνεις τοις μετρητοίς
και μεμονωμένα εικόνες απ' τους ποιητές.
Ο νους τους είναι ένας θεατρικός
ανεμόμυλος που όλα τα αλέθει.
Δύο λεν και δέκα κρύβουν.


3.Εχεις ζωγραφίσει τελικά κανα πίνακα ή λόγια θεατρικά ήταν κι αυτα;; :-)

Michalis Melidonis said...

4. Και εγώ είμαι άνθρωπος
πρακτικός, των λύσεων
και των απαντήσεων.

Δεν με συγκινούν για πολύ
...τα μετέωρα βήματα.

Ναι να ΄ρθουν τα μάρμαρα
αλλά να μη χάψουμε τα
αυγά και τα πασχάλια
όπως λέει ο τίτλος
(Εχασα τη λογική μου - Φέρτε μου την πίσω!)

5.Και στην τελική αν αυτό
μας λύσει όλα μας τα προβλήματα
ας πούμε του Ίωνα να
τα κλωνοποιήσει τ' αγάλματα!!

..έτσι και σύ θα 'χες τον κλώνο
σου εδώ ν' απαντά,
να μη σε τρέχουν της ζωής τα κουλά.. :-)

Michalis Melidonis said...

...ΤΟΣΕΣ ΑΛΛΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΛΗΓΩΣΕ,
ΚΙ ΕΣΕΝΑ Θ' ΑΦΗΝΕ;;;

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Στα 18 της, η Κλερµόντ µαγνήτισε τον Άγγλο ευγενή µε το χιούµορ, την εξυπνάδα και τα εκφραστικά µαύρα µάτια της. Γοητεύτηκε κι εκείνη και του δόθηκε. Ο Λόρδος Βύρων ήταν ήδη παντρεµένος, λίγο µετά τη βαρέθηκε, της ζήτησε να µη του στέλνει γράµµατα και της απαγόρευσε να βλέπει την Αλέγρα, καρπό της παράνοµης σχέσης τους, αµφισβητώντας ότι ήταν ο πατέρας. Μάλιστα έστειλε αµέσως το µωρό σε γυναικείο µοναστήρι, όπου πέθανε σε ηλικία πέντε ετών.


Για τον Λόρδο Βύρωνα σηµείωνε πως ήταν «µια ανθρώπινη τίγρης που έσβηνε τη δίψα της προκαλώντας πόνο σε ανυπεράσπιστες γυναίκες»



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Λόρδος Τζορτζ Γκόρντον Μπάιρον. Τα πάντα πάνω του ήταν μια αντίφαση, μύστης και ξένος, ωραίος και παραμορφωμένος, σοβαρός και γελοίος, σπάταλος αλλά ενίοτε μίζερος και κυριευμένος από μιαν
άγρια ευφυΐα, παγιδευμένη ωστόσο στη μαγγανεία και τη μοχθηρία
παιδιού.


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ο λόρδος Μπάιρον ήταν ο πρώτος ροκ σταρ

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

kariatida62 said...

Μπούφε μου...
Οι ποιητές υπάρχουν για να μας ταξιδεύουν σ'αγνωστους τόπους που δύσκολα ο κάθε ένας απο μας μπορεί να επισκεφθεί.
Πίνακες έχω δημιουργήσει πολλούς σε καμβάδες ονειρικούς και με πινέλλα της φαντασίας...
Δεν ήσαν λόγια "θεατρικά" αυτά που είπα, ήταν λόγια αληθινά της ψυχής μου!
----
Τα προβλήματα πάντα θα υπάρχουν για να μας βελτιώνουν!
Αυτό δεν σημαίνει πως θα πρέπει να χάσουμε τ'αυγά και τα πασχάλια μας που εγώ αλλιώς ερμηνεύω!
Καμμία απομίμηση όσο τέλεια και νάναι δεν μπορεί ν'αντικαταστήσει
το πρωτότυπο!
Πολύ περισσότερο δε, εαν ο δημιουργός των κλώνων λειτουργεί με το σκεπτικό ενός Ionna...
Y.Γ.
Μ' αλάλιασες σήμερα!!!
Θα χρειαστώ θαρρώ την αναλγητική ιδιότητα ενός depon! xaxaxaxaxaxa

Michalis Melidonis said...

Α ..κρυφή ζωγράφος της ψυχής
και συ.. πρόσεχε όμως
τα πολλά ταξίδια... μη χαθείς..

..Κάρυ, από μακριά και αγαπημένοι..


Ποτέ σου μην πάρεις
στα σοβαρά, μη δοθείς
και αγαπήσεις ...ποιητές!
..ανισόρροποι, ψεύτες και υποκριτές..

εκτός αν αντέχεις τους
..πόνους και τις περιπέτειες
:-)

kariatida62 said...

Όλα τα καλλιτεχνικά όντα είναι ιδιόρρυθμα!
Δεν ανήκουν στον κόσμο των κοινών-θνητών γι'αυτό και τον τιμωρούν...
Μην στέκεις αυστηρός κριτής στις ανθρώπινες αδυναμιες που εξακολουθούν να διατηρούν κι'αυτοί!
Εγώ μπορώ να τους τα συγχωρέσω όλα...:)

kariatida62 said...

Μπουφε ξέρω τι λες...
Συμφωνώ μαζί σου γιατί ξέρω πως κρατούν την φωτιά που πολύ όμως μ'ελκει(αστρολογικώς)!
Προσπαθώ να τους πλησιάσω για να ζεσταθώ τόσο, όσο να μην καώ απο την φλόγα τους..!

Michalis Melidonis said...

..Δεν είναι ανθρώπινες αδυναμίες. :-)
εσύ απ' έξω μιλάς. :-)

Μη λες μεγάλα λόγια σαν πέτρα μεγαλόψυχη ..και το μετανιώσεις..

και εγώ depon χρειάζομαι
μετα απ' αυτά τα απρογραμμάτιστα

Γι' αυτό η τελευταία μου κουβέντα
θα 'ναι η Γαρμπή. :-)

kariatida62 said...

Χαχαχαχαχαχα! Ναι μια Γαρμπή, εδώ που τα λέμε μας χρειάζεται τούτη την στιγμή!
Πέταξέ μου την να την απολαύσω...χαχα!

Michalis Melidonis said...

Η πρώτη αντίδραση κάποιου
που θα ακούσει στο τέλος το "φωτεινό" τραγούδι
και τις εικόνες να περνούν
(ιδίως αυτή με τα σκυλιά
κάτω απ' την Ακρόπολη - συνειρμός
για τα σκυλάδικα
)

ότι ειρωνεύομαι και κάνω πλάκα
..ναι και εγώ γέλασα,
αλλά δε σημαίνει ότι
πράγματα που φέρνουν
γέλιο δεν μπορεί να έχουν και κάτι βαθύτερο να μας πουν.

(συνεχίζεται)

Michalis Melidonis said...

....ότι τάχα μου εγώ σαν ''αρχαίος''
τη λέω στους Νεοέλληνες
που τσιφτετελίζουν
και δεν σκαμπάζουν από αρχαία.

Ναι, αν μένει μόνο στο τσιφτετέλι
και τη Γαρμπή ο Ελληνας το σατιρίζω.

Εκείνο όμως που θα σατιρίσω
περισσότερο είναι την αφ' υψηλού "ελληνική
διανόηση" που δεν μπορεί να νιώσει
το λαϊκό ρυθμό και να επικοινωνήσει
μαζί του.

Αυτοί είμαστε και δεν έχω πρόβλημα
να με αποδεχτώ.

Είμαι και τύπος του mainstream,
και της Eurovision, και του
Famestory, και της Τηλεόρασης,
αρκεί να είναι "καλά στημένα
και σκηνοθετημένα".

Κάποτε χρειάζονται και αυτά.

Και οι παρακάτω στίχοι
από κάποιο λέει "Δημοσθένη",
πάλι σε "αρχαίο" πέσαμε :-)
είναι πολύ καλύτεροι
απο πολλά έντεχνα σαχλοτράγουδα...

Michalis Melidonis said...

Ελλάδα χώρα του φωτός
του κόσμου αρχή και γυρισμός
τόπος που διάλεξε ο θεός
κάτι τρέχει, πέρα βρέχει
έρχεται δύσκολος καιρός
και σου φωνάζει ο ουρανός
κάτσε σκέψου, λογικέψου.

Τη μια μας παίζουν ροκ, την άλλη τσιφτετέλι
παιδιά του Πλάτωνα και του Αριστοτέλη
μας ξεγελάνε με σεκλέτι και μεράκι
πνεύμα αθάνατο, σε τρώει το σαράκι.

Ελλάδα, χώρα του φωτός
πολεμιστής ειρηνικός
κάνε άλλο ένα βήμα μπρος
για προχώρα, ήρθε η ώρα
είσαι του κόσμου το κρασί
κι ας μην το ξέρεις ούτε εσύ
κάτσε βρες τα, και έβγα πες τα.

Michalis Melidonis said...

@Kary

Ποιός είναι ο εν Ελλάδι

"φιλόσοφος του τσιφτετελιού"

μα και του "ινδικού κρασιού";;

kariatida62 said...

Προσυπογράφω τα τελευταία σου σχόλια!!!
---
Περίμενε, δώσε μου λιγο χρόνο να σκεφτώ ποιός μπορεί νάναι!

kariatida62 said...

Το Μαμούνι δεν μπορεί να σκεφτεί κάποιον..
Το ινδικό κρασί μόνο χρώματα και αρώματα μπορεί να περικλείει
Ο φιλόσοφος του τσιφτετελιού το μπερδεύει...
Προσδιόρισε αν θέλεις τον χώρο που το Μαμούνι πρέπει να ψάξει ή άλλως να το πάρει το ποτάμι και να μου τον πεις εσύ.

Michalis Melidonis said...

Κεντρώος Κρητικός κι αυτός χαχα

Michalis Melidonis said...

το ινδικό κρασί σημαίνει ινδική φιλοσοφία

Michalis Melidonis said...

και είναι και blogger παλαιός..
το blog του το ακολουθώ...

kariatida62 said...

Πολιτικός ή καλλιτεχνης?
Μήπως συγγραφέας?
Εναν Κρητικό ξέρω που μελέτησε την ινδική φιλοσοφία

kariatida62 said...

Μη μου πεις!!!
Για τον "παλαβιάρη"τον Μίμη λες?

kariatida62 said...

Αν δεις τον Μίμη πες του πως μια Καρυάτιδα που τον ακούει στο ραδιόφωνο,καταλαβαίνει πως τελευταίως πολύ τα μασά τα λόγια του!
Και όταν ο Μίμης μασά τα λόγια του
μαύρα μας χούχουλα!
---
Και να προσέχει πες του...γιατί υπάρχουν και οι πυρήνες που δεν καταλαβαίνουν Χριστό απο φιλοσοφίες και θεωρίες!

Michalis Melidonis said...

xaxa o γαύρος ο παλαιοκομμουνιστής ο Μίμης ακούει Θεοδωράκη
και μερικά Κρητικά
και τα παιδιά του Πειραιά...:-)

ναι τελευταία έχει ρετάρει...

Υ.Γ.

Στιχουργός είναι

kariatida62 said...

Τον Μανώλη λες? Τον Αγαπημένο μου Ρασούλη?

Michalis Melidonis said...

Ειρήνη Hμίν

Michalis Melidonis said...

ΟΛΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΞΕΝΟΣ
:-)

από το μακρινό
1984!... Οργουελ! χαχα

και σαν βουδιστικό
τριαντάφυλλο
είναι απάντηση
και στους στίχους
των Deep Purple, Perfect Strangers
και στους στίχους μου
παραπάνω ΑΠΟΛΥΤΑ ΞΕΝΟΙ

Δες και στο youtube πως ο Παπάζογλου
κοιτάει το άγαλμα, την Καρυάτιδα του χαχα
ούτε σκηνοθετημένο να 'ταν!


Όλα χρειάζονται μέσα σε τούτη τη ζωή
και τούτα`δω κι εκείνα εκεί
ζούμε που ζούμε στη σωστή
στ`ορκίζομαι,εποχή
μα δε σου δίνω γκαραντί
ποιοι οι καλοί και ποιοι οι κακοί.

Όλοι δικοί μας είμαστε
και ο καθένας ξένος
σ`ένα ποτήρι πνίγεται
κι απ`τη χωρίστρα του
βουλιάζει αρπαγμένος.

Όλοι δικοί μας είμαστε
και ο θεός μας ξένος
πεσμένος σαν τον Γκιούλιβερ
αμάν βρε Γκιούλιβερ
με τις κλωστές δεμένος.

Όλα χρειάζονται κι οι πλούσιοι
ένα κι οι φτωχοί
κι ας λες πως σβήνουν μοναχοί
τίποτα μάταιο στη γη και ματ και χι πι χι.
Είν`η ζωή γλυκιά πολύ
κι εμείς τρελά διαβητικοί.



ΑΝΕΒΗΚΑ ΠΟΛΥ ΤΩΡΑ
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΙΣ ΜΠΑΥΡΟΝ
ΚΑΤΑΒΑΣΗ :-)

kariatida62 said...

Σωστός ο στιχουργός
Σωστός ο ποιητής-Μπούφος

'Ελα τώρα μαζί με τον Παπάζογλου
με ρυθμούς τσιφτεντελιού
να τραγουδήσουμε

Υ.Γ. Δεν το άκουσες μόλις μπήκες=δεξιά στο σπίτι μου;)

Michalis Melidonis said...

Να σ' αφήσω να τραγουδήσεις τιποτις και συ..:-)

..έχεις μπει απ' ότι βλέπω
στο ζουμί του name-marketing.. :-)

((Ποτές μου δεν την έχω δει
ούτε κι αυτή με ξέρει, xaxa))

αλλά όλα έχουν ένα τέλος

κάποτε πρέπει
να λήξει και
ο μεταξύ μας
διάλογος
να ηρεμήσουν
τα εγκεφαλικά μας κύτταρα,
να μιλήσει και κανείς άλλος
γιαυτό μ' ένα μινόρε απαντώ
που έχει βάθος.


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Πολλές φορές βαθιά αναρωτήθηκα
τριγύρω οι άνθρωποι αν μ’ αγαπούνε
για ό,τι φαίνομαι ή αν αληθινά
για ό,τι είμαι εγώ, κοντά μου ζούνε.

Κι όμως να που δεν ξέρω
ποιος εγώ, κι υποφέρω
νιώσε με, σώσε με
κι ό,τι θες σ’ το προσφέρω.

Είναι στιγμές σιωπής που αναλογίστηκα
τους όρκους που ’δωσα, γλυκιά μου, εσένα
και με τα λόγια μου για μένα πείστηκα
τώρα δεν έχω πια φόβο κανένα.

Κι όμως να που δεν ξέρω...

Πολλοί ορκίστηκαν πως μ’ αγαπήσανε
γιατί κατάλαβαν ποιος είμαι τάχα
και σαν τους πίστεψα μ’ εγκαταλείψανε,
ανάγκη μ’ είχανε, αυτό μονάχα.


Καλό σου βράδυ και ευχαριστώ
για την κουβέντα :-)

Michalis Melidonis said...

Απ' το blog του Ρασούλη


...οι Ρωμιοί μετά τους Ολυμπιακούς έγιναν καλύτεροι; Κι αν θα επιστραφούν τα ελγίνεια οι Ρωμιοί θα γίνουν καλύτεροι; Μήπως μετά τους Ολυμπιακούς οι Ρωμιοί γίνανε χειρότεροι; Σκάνδαλα, λαμογιές, σπείρες, χάος, θάνατοι, αστάθειες εν τω μέσω του διεθνούς χάους.
Οι ιθύνοντες έβαλαν τα μαγvnτόφωνα και τα πολύχρωμα παπαγαλάκια να λεν και να αλαλάζουν ότι εδώ και τώρα πρέπει να επιστραφούν τα ελγίνεια από τη Βρετανία.
Είτε γυρίσουν είτε δεν γυρίσουν μ' αφήνει αδιάφορο. Αυτό που με θυμώνει είναι η διαιώνιση του ίδιου αναποτελεσματικού σκεπτικού όλα να γίνονται στην ελίτ και ο λαός εκτός νυμφώνος.
Ίχνος υπέρβασης. Όλα μηχανιστικά. Διαιώνιση του δόγματος: απέξω κούκλα κι από μέσα πανούκλα.

kariatida62 said...

Εγώ σ'ευχαριστώ για όλο αυτό που μου ετοίμασες...
Φιλιά πολλά

Verónica Marsá said...

Γειά σας, Μiguel και Καρυ! Μπορώ να περάσω;

Δεν ξέρω αν κλέω για το πόνο όταν είδα το πρώτο βίδεο ή από χαρά από την ομορφιά του δέυτερου...

Αλλά, εαν θέλετε, έχω μία ομιλία του καθηγητή Παπαστράτης του Παντείου από όταν ήρθε σε ένα συνέδριο στην Ισπανία που οργάνοσε το τμήμα μου μιλώντας για τις πρώτες συμφωνίες που υπογράφηκαν μεταξύ Βρετανία και η Ελλάδα, τις οποίες δεν πραγματοποιήθηκανε ποτέ, για πολιτικούς λόγους.

Φιλάκια πολλά

Michalis Melidonis said...

εννοείται , θέλουμε να ακούσουμε
και άλλες απόψεις :-)

Besos, Amiga και
ευχαριστώ που μας
έμαθες τί θα πει greguería.

soy gregario blog :-)

Michalis Melidonis said...

Και μιας και είπαμε πολλά για ποίηση
και name-marketing
το ίδιο το όνομα του Ελγιν,
όντας σύντομο,ποιητικό και αισθαντικό,
(δεν τον έλεγαν ας πούμε Huffington)
επέφερε
ίσως
το πιο βαθύ χτύπημα,
ονομάστηκαν Ελγίνεια, Elgin Marbles.

Και αν τ' όνομα είν' η ψυχή μας,
ως λεν,
μας την έκλεψε. :-)

Michalis Melidonis said...

@Kary

Επειδή σε έδιωξα καλήν καλώς
μα κι απ' το blog σου
να ρθω, θα περάσει καιρός..

(υπολογίζω για τις 14 του μήνα :)

κι όλα αυτά γιατί είμαι
"τύπος χημικός"
και μετράω τις δόσεις μου

"Μάτια που βλέπονται
γρήγορα λησμονιούνται"

...βαριούνται


κάτι παρόμοιο
συνέβη και με το θέμα μου

Από το 1830 και την ίδρυση
του κράτους μας,
είδαμε ημερησίως και με το ζόρι
πολλούς αρχαίους,
και κάπου τους βαρεθήκαμε..


Υ.Γ.
τουλάχιστον από μένα για τις
14-2 θα 'ναι το επόμενο βαρύ "ιατρικό ποστ" :-)

Michalis Melidonis said...

....................................
οι "ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΡΩΤΕΣ" καρδιά μου δεν πεθαίνουν μα κοιμούνται
για να μπορούν κρυφά
να κοροϊδεύουν
το "ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙΡΟ"
:-)

....................................

Michalis Melidonis said...

Από ένα σχόλιο στη Βικιπαίδεια


Θεωρώ ότι πρέπει να συμπεριλάβωμεν την άποψη πολλών Ελλήνων ότι τα Eλγίνεια πρέπει να παραμείνουν εκεί όπου τυπώνονται οι εκδόσεις της Οξφόρδης οι οποίες δέν έχουν ακόμα βρεί εγχώριο έλληνα άνταγωνιστή τους, και όχι νά έλθουν σε μιὰ υποκρινομένη το ελληνικὸ ηθος μονοτονικὴ Ελλάδα.

και το κολλάω με το Βυρωνικό

"αν πρέπει τώρα να ξεβραστούν
στην ιερή σου ακτή,
πήγαινε, ρώτα, αναπαύονται σε αγκαλιά που εκτιμά καλύτερα την αξία τους"


και το δικό μου

Το εναλλακτικό μάρκετινγκ
μαζεύει και εναλλακτικούς ανθρώπους.


Πριν πείσουμε τους απέξω,
μήπως θα 'πρεπε πρώτα
να πείσουμε τους από μέσα;;
.............................

Michalis Melidonis said...

ένας επιπλέον λόγος
που κλείνω με τη Γαρμπή
(ροκ και τσιφτετέλι)

είναι γιατί δένει
μ' ενα δικό
μου προηγούμενο
Απ' τον ανατολίτικο το δρόμο, όπως περνά η Μισιρλού
στο ροκ το αλήτικο, έτσι και τα μονόδρομα μυαλά
να ανοίξουν και τα δύο τα μάτια μακριά.

kariatida62 said...

Καλέ συνέχισες και χωρίς εμένα?
Κοίτα τι σου έλεγα....!
εδώ

Tι διάβασα παραπάνω, πως σε μπούκωσαν με τους Αρχαίους και μας βαρέθηκες?
Και μένα βρε Μπούφε με βαρέθηκες>:(

Michalis Melidonis said...

1.Αφού δεν παίρνω σχόλιο από κανένα
της Αγγλικής Λογοτεχνίας...

Θα τα φέρουμε πίσω
θέλουν, δε θέλουν!
ό,τι κι αν πουν!

Θα τα ΚΛΕΨΟΥΜΕ!!
με κάτι αορείτες βοσκούς!! :-)

2.Κάποτε και Ενάντια
στη Σχέση σου, για να
σώσεις τη σχέση σου.
:-)

3.Είπαμε θα κλείσω
με την Γαρμπή,
Τσιφτετέλι ακούς,
απο Ροκ τί σκαμπάζεις;; :-)

Anonymous said...

Σίγουρα η οικονομική κρίση μάς λύγισε. Οι κρίσεις των αξιών, του περιβάλλοντος, της συμπεριφοράς, της πολιτικής μάς περικύκλωσαν. Ομως η κρίση του πνεύματος και της διανόησης, πανούργα και διπρόσωπη, άπλωσε τα πλοκάμια της και μας άρπαξε από τον λαιμό. Αυτή είναι το όπλο, σφαίρες οι υπόλοιπες κρίσεις. Εμείς «οι διαφορετικοί» ας καταλάβουμε επιτέλους ότι κανένας λαός δεν γεννιέται με προδιάθεση να κατέχει την απόλυτη αλήθεια. Οτι ο κάθε πολιτισμός είναι θνητός, εύθραυστος όπως η ζωή. Αυτοκρατορίες με βασιλιάδες, με σκλάβους, με πολεμικές μηχανές βούλιαξαν αύτανδρες. Και μαζί τους, εκεί στα βάθη του παρελθόντος, παρέσυραν θεούς, νόμους, γλώσσες, τέχνες, αγάλματα. Αλλοι πήραν τη θέση τους.

Οι λεωφόροι της Ιστορίας είναι μεγάλες για να παρελάσουν όλοι. Η γη είναι γεμάτη τέτοιες στάχτες• αλλά ακόμη κι αυτές οι στάχτες έχουν κάποια προειδοποίηση να στείλουν. Ως λαός, δεν εξαντλήσαμε μονάχα τα χρηματικά μας αποθέματα αλλά και τα ιστορικά. Ας μην ψάχνουμε συστηματικά στο μέλλον αυτά που βρίσκονται οριστικά στο παρελθόν. Τα παλιά ένδοξα έργα δεν μας προστατεύουν πια. Γιατί έπαψαν να μας ανήκουν. Ανήκουν στην ανθρωπότητα. Πέρασαν στην αιωνιότητα, ενώ εμείς παραμένουμε θνητοί. Για να συνεχίσουμε να υπάρχουμε πρέπει να συνεχίσουμε να μαθαίνουμε, να δημιουργούμε. Η χειμερία νάρκη κράτησε αιώνες, ο χειμώνας έπαψε να 'ναι η δικαιολογία. Η άνοιξη δεν είναι μακριά, ώρα να την πάρουμε στα χέρια μας.