Monday, February 28, 2011

((Thunder-Love) (Coup de foudre) (Macedonius))

Ανέλπιστα Ήρθες Αγάπη Μου 
και με τη Λάμψη σου γύμνωσες 
την Ψυχή μου απ' τη Φαντασία της.
Τρέμω από Πάθος, βυθίζεται η Καρδιά,
πνίγεται η Ψυχή στο κύμα του Έρωτα.
Σώσε με, σώσε με τον Ναυαγό,
που φτασε μόνος κοντά στην ξηρά,
και στο Λιμάνι σου μέσα σου πάρε.
))))))))))))))))))))))(((((((((((((((((((((
Ἦλθες ἐμοὶ ποθέοντι παρ' ἐλπίδα,
τὴν δ' ἐνὶ θυμῷ ἐξεσάλαξας ὃλην θάμβεϊ φαντασίην,
καὶ τρομέω, κραδίη τε βυθῷ πελεμίζεται οἴστρῳ
ψυχῆς πνιγομένης κύματι κυπριδίῳ
ἀλλ' ἐμὲ τὸν ναυηγὸν ἐπ' ἠπείροιο φανέντα σῶε
τεῶν λιμένων ἔνδοθι δεξαμένη.
))))))))))))))))))))(((((((((((((((((((((((

My Love you came suddenly, against all hope.
On your Shine you undressed 
my Soul of her Phantasies.
I tremble out of Passion, my Heart 
is submerged in Desire, 
my Soul is suffocated 
in the wave of Love.
Save me, save me, the Castaway,
who came alone near the shore,  
and inside your port, please,accept me.
 )))))))))))))))))))))))((((((((((((((((((((((((
 Mi Amor tu venías de repente,contra esperanza.
Con tu brillo desnudabas las fantasías de mi alma.
Tiemblo de la pasión, 
mi corazón se sumerge en el deseo
mi alma asfixia en la onda del amor.
¡Sálvame!, ¡sálvame! el náufrago  
que venía solo cerca de la orilla
y dentro de tu puerto, por favor, acepta mi.



((1.))Έτσι φαντεζί και δίπολος είν' ο Έρωτας... Και Κόκκινος (Έξαρση) Και Γαλάζιος (Μελαγχολία). Του πάει πολύ το πολύγλωσσο, μιας και χρειάζεται γλώσσες να κατέχεις πολλές για να νικήσεις του Τοξότη τις Χορδές. Εντυπωσιακά τα μεγαλογράμματα αλλ' η ουσία βρίσκεται στα μικρά γράμματα, όπως λεν οι οδηγίες στις τρέχουσες συσκευασίες. Και η ουσία είν΄πως εδώ θα μιλήσουμε για τον πραγματικό Έρωτα, τον Κεραυνοβόλο, όχι τον ρουτινιάρικο, που τον σέρνουν οι ρομαντικοί σαν χαχόλο - Και βρε παγαπόντη ακούω μια φωνή, τί κλοποδίζεις πάλι τους ρομαντικούς; δε λυπάται η ψυχή σου τους έφηβους αστούς? - Θα σου πώ την αλήθεια εκεί, η προσέγγιση μου χρησιμοθηρική. Κεραυνοβόλος Έρως = Αφηρημένη 'Εμπνευση. Ατάκα και επι τόπου που λέει κι η Ροδιά. Με λίγα λόγια, το ότι οι ποιητές για τον Έρωτα μιλάν, μην τα δένετε τα κορίτσια τόξο-κορδόνι και πονάν. Αυτοί τη δουλειά τους κάνουν, το Μετα-Εγώ τους προσκαλούν, θεραπεύουν. Μην πέσετε στα δίχτυα τους γιατί αυτοί άλλα γυρεύουν. :-). Kary, εμείς τα είπαμε αυτά  στα μάρμαρα παλιά.


((2)) Η μετάφραση μου ουσιαστικά παραλλαγή του Ανδρέα Λεντάκη. Για να δούμε ορισμένα σημεία:
a. "ἐν(ι) θυμῷ" (στην ψυχή, στο θυμικό που λέμε σήμερα)
b. "ἐξεσάλαξας" (...μήπως ο Έρωτας με άλλαξε και μέσα μου κι έξω;;... καλό ακούγεται αλλά εδώ έχει ένα λάμδα (θα 'ταν και εξεσήλλαξας)... το ρήμα είναι το ''εκσαλάττω'' ή ''εκσαλάσσω'', σαλεύω,σείω... ο Έρωτας που σαλεύει τα μυαλά...μέσα στην ψυχή μου ταρακούνησες την όλη φαντασία μου, για να το πούμε κατά λέξη. Ήσουν δηλαδή με το που σε είδα πολύ πιό όμορφη από το σχήμα της ιδανικής γυναίκας που είχα στο μυαλό. Ξεπέρασες και την πιό τρελή μου φαντασία.
c.Και αφού κάναμε μια διαθλαστική παρετυμολογία,να πούμε και μία νεοελ ψυχαναλυτική παρερμηνεία : "ἦλθες ἐμοὶ ποθέοντι παρ' ἐλπίδα" ΄"ήρθες εσύ που μ'αγαπούσες" αλλά το κατά λέξη
είναι: ήρθες σε μένα που αγαπούσα δίχως ελπίδα.


((((((((((((((((Και λίγα μαθηματικά τώρα...έχουμε εδώ 2 γυναίκες:

( 1 ) Η Γυναίκα, Ιδέα της πλατωνικής μας Φαντασίας που απομυθοποιήθηκε, το πλοίο της ναυάγησε.
( 2 ) Η Γυναίκα που μας κεραυνοβόλησε, μας πόνεσε και προκάλεσε το ναυάγιο.
( 3 ) .Η φανταστική χάθηκε, η πραγματική θα σώσει άραγε το ναυαγό;;
( 4 )....δύσκολο! εφόσον η ομορφιά της είναι τόσο εκθαμβωτική
ο ναυαγός θα 'χε περισσότερες ελπίδες αν ήταν, ως συνήθως, λιγότερο όμορφη απ' τη Φαντασία μας. 
( 5 ).Ναι αλλά τότε δε θα γραφόταν αυτό το ποίημα. ..eh Dod, do you like my puzzle?..paint it!.or you feel more than one around?.όσες δεν θέλουν γυναίκα, ας βάλουν ό,τι φανταστούν;;:) ))))))))))))))))

c."βυθῷ πελεμίζεται"  χτυπιέται, σείεται απ' το βυθό του οίστρου, της ερωτικής επιθυμίας. Συγγενές προς το "πάλλομαι", "παλάμη" και "πόλεμος".
d."κύματι κυπριδίῳ"  το ερωτικό, κυπριακό  κύμα, όπου γεννήθηκε η Αφροδίτη, η Κύπριδα.


((3)).Για όσους θέλουν να διαβάσουν για την καθιερωμένη ματιά, ας δουν wikipedia (Love at first sight)(Κεραυνοβόλος Έρωτας) στα γλ-ελληνικά, να θυμηθούν και τον μαθηματικό και πολλάκις πυροβληθέντα Ανδρέα Μικρούτσικο :-). Μέσα στα μάτια μας ο κόσμος όλος  (1988) αλλά εδώ  πριν μπω στο θέμα, θα απορρίψω τον αγγλικό, γερμανικό και λατινογενή όρο και θα κρατήσω τον ελληνικό και γαλλικό. Amore a prima vista χαχα τί ξενέρωτ' ειν' αυτοί, οι φορμαλιστικοί ορισμοί? Θα κάνω καμπάνια ν' αλλάξουν. Αν ακούσω ξανά αυτά τα σημαίνοντα, θα τους πετάξω το post στο κεφάλι με όλα τα σημαινόμενα. Α μην ξεχάσω ο θετικιστής...λένε πως ο εγκέφαλος χρειάζεται περίπου 30 δευτερόλεπτα για να ερωτευτεί ή για να αντιληφθεί το κατά πόσον μια εικόνα είναι ελκυστική ή όχι. Θα το παλέψω και για χάρη της επιστήμης ρε γαμώτη!

((4))Στο θέμα μας. Επειδή δεν είμαι ερωτευμένος, δεν είμαι  και τόσο μαζόχας για να μιλάω για τη Συγκεκριμένη Εμπρόσωπο Αγάπη, αχ,χα τί είπα ο παγάσας..θα μου πέσει το κανάτι....Εις σε προστρέχω τέχνη του Αφηρημένου Έρωτα. Πες τα και διώξε τα ξενέρωτα. Λοιπόν έχουμε και λέμε. Αυτό το επίγραμμα ,στις αρχές του 6ου αιώνα, είναι το Κύκνειο Άσμα του Κλασικισμού, του Αρχαίου Μας Κόσμου, πριν συντριβεί στο έδαφος από τις ορδές του Μεσαιωνικού  Ρομαντισμού. Σαν να πεσε στα χέρια του Μακεδόνιου, ένα χειρόγραφο αρχαϊκής λυρικής ποίησης...Ανέλπιστα ήρθες Αγάπη μου. Μανία αγιάτρευτη ο Έρωτας για τα Αρχαία Ελληνικά...Σώσε με, να σε σώσω, για λίγο το ναυαγό, τώρα που όλα γκρεμίζονται... Είν' η εποχή που οι διανοητές άλλα λεν τα χείλη τους και άλλα η καρδιά τους. «Εν μέρει εθνικός, κι εν μέρει χριστιανίζων». Για το Θεσσαλονικιό Βυζαντινό Ύπατο Μακεδόνιο, ιδέα δεν έχουμε τί εσωπίστευε αλλά θα θυμηθώ τον Αλεξανδρινό Παλλαδά, σεσημασμένο Έλληνα. "Ἕλληνές ἐσμεν ἄνδρες ἐσποδωμένοι νεκρῶν ἔχοντες ἐλπίδας τεθαμμένας, ἀνεστράφη γάρ πάντα νῦν τά πράγματα".

((5)) Eίπαμε ως τώρα. Κεραυνοβόλος = Έμπνευση και Επίγραμμα = Τελευταίο Τραγούδι του Ελληνισμού. Να δώσω και την τρίτη χαριστική βολή στους Ρομαντικούς. "Κεραυνός με χτύπησε, όταν ανακάλυψα κάποια Ψυχή και την ερωτεύτηκα εγκεφαλικά, για τις σκέψεις, τους ήχους και τις εικόνες της"(Κεραυνοβόλος Πνευματική Φιλία)

((6)) Αχ Κατερίνα του Νοτιά, αφού με φοβάσαι και συ, και δε μου διδάσκεις Χημεία, βρήκα κι εγώ άλλη Κατερίνα, του Βορρά, ν' ασχολούμαι ο θετικιστής. Και τί μου είπε;; πως ο αγαπημένος της αριθμός, ειν΄το 28..(χμ δε φτάνει τις άλλες μανίες και εμμονές, κολλήσαμε τώρα και αριθμομανίες..:-)...28 το διπλό του 14 Άγιε μου Βαλεντίνε (Ζυγό, συναισθηματικό αλλά μας κάνει τέλειο + τρίγωνο :-) ..."οι τέλειοι αριθμοί είναι τόσο σπάνιοι όσο και οι τέλειοι άνθρωποι"...μάλιστα. Εκ του παραπάνω λόγου λοιπόν, το πόστο βγαίνει στις 28-2. Θα άξιζε το προηγούμενο για το Νίκο Αλεξίου, να κρατήσει λίγες μέρες ακόμη. Και ίσως Ροδιά ρωτήσεις "και γιατί δεν το βγαζες 4 Μάρτη (τέλειος αρθμός κι αυτός) και ας έβαζες ετερόχρονα 28-2";; Δεν φτάνει όλα μου τα κολλήματα, είμαι και ρεαλιστής ο π...ς (ο ποιητής ήθελα να πω :) Ναι αλλά το πόστο στο παρά πέντε βγαίνει στις 28, μα τα σχόλια θα 'ναι του άλλου μηνός. 'Ετσι από κακία, το κανα αυτό ;-) γιατί δεν μας απ-ασχολεί η Τέχνη η Ερωτική σε τούτη τη Σχολαστική + Ανέραστη Εποχή.

((7))Dod, λοιπόν για το αίνιγμα, αν το βρεις, μην το ξεφουρνίσεις και με τρέχεις...χαλαρά, και μια βδομάδα, μπορώ να περιμένω 'γω...με θεατρικη διακριτικότητα....τις σπαζοκεφαλιές δεν είναι μόνο να τις επινοούμε αλλά και πώς ξεφυλλίζουμε τη λύση τους...

((8))...α μια που είπα λύση....εσείς τί προτιμάτε;; Έρωτα τον λυσίνοο (εμπνευστικό) ή Έρωτα τον λυσιμελή (σαρκικό)..? .Καλό μας μήνα..Μάρτη και Κακό Παλουκοκαύτη..ο Άγιος Φεβρουάριος μας τελείωσε...:-) Καληνύχτα, όνειρα γλυκά, ερωτικά και να προσέχετε όχι μόνο τους κεραυνούς μα κυρίως τα αλεξικέραυνα!. :-)

57 comments:

kariatida62 said...

Καλά Παλαιομερολογίτης είσαι?
Τώρα θυμήθηκες τον Ερωτα να ποστάρεις?
Τώρα θα μου πεις έρωτας είναι αυτός, όποτε τούρθει ποστάρεται!
Μου θύμησες και τον δάσκαλο Λεντάκη,μπράβο μ'ευχαρίστησες πολύ!
Για το κουίζ που έβαλες ποιον έρωτα προτιμάμε τι να σου πω,όποιος και νάρθει καλός είναι!
Αλλά καθώς το δούλευα στο μυαλό μου,σκέφτηκα πως αν συναντήσεις τον έρωτα τον λυσίνοο σίγουρα θα βρεις και τον Έρωτα τον λυσιμελή!
Καλό μήνα νάχουμε...
Αντίο και εις το επανιδείν.

dodo said...

Μού θύμισες παλιές αγάπες...

Michalis Melidonis said...

@Kary :-) early bird catches the warm love as I see ολόσωστη παρα μία μέρα.
Από βικιπαίδεια "Αυτό με τις 14 ημέρες είναι καρατσεκαρισμένο; Ακόμη κι αν είναι αστρονομικά σωστό, νομίζω οι ίδιοι συνεχίζουν να έχουν 13 μέρες διαφορά."
χαχα ..Και η καταζητούμενη φωτο
από τη παλιομερολογίτισσα Ρωσία
έρχεται

Michalis Melidonis said...

@Dod
Μα είδες και σύ ρε Λάκων,
που λέγαμε..στο
ιντερνετ, όλοι clopy-paste,
choose your taste...

Αλλά εμείς εδώ δεν
είμαστε του DAILY updated,
αλλά του Like a Hurricane outdated :-)

@Kary για σένα τη ροκού,
ο σκορπιός, είπαμε
για τον αφηρημένο και ραμαντικό
Ερωτα..αλλά μην ξενερώσουμε
και τελείως οι τρελοί..

ΕΡΩΣ Ο ΛΥΣΙΜΕΛΗΣ...
(που λύνει τα μέλη
του σώματος)

Είναι νωρίς πρωί βγαίνει ο ήλιος.
Χθες ήταν φοβερά και πολύ δυνατά.
Η γάτα μου γκρινιάζει, σκίζει
το δέρμα.
Λοιπόν τί τρέχει ακόμα
με μία αμαρτία;
Η σκύλα πεινάει θέλει
ακόμα να το πει.
Για αυτό δωσ' της τροφή
τάισε την καλά.
Και άλλες μέρες θα 'ρθουν,
νέα μέρη να πάω,
πρέπει να φύγω,
ώρα για την επίδειξη,
το show,
Εδώ είμαι σας ροκάρω,
σαν Τυφώνας.
Το σώμα μου καίει,
αρχίζει να φωνάζει,
ο οίστρος έρχεται
και σπάει φωναχτά,
Η λαγνεία κλεισμένη
σε κλουβιά, μέχρι
να φύγει η καταιγίδα.
Απλά πρέπει να το κάνω
με κάποιαν που θα διαλέξω.
Η νύχτα καλεί πρέπει να φύγω,
ο λύκος πεινάει, διευθύνει
το show.
Γλύφει τα χείλια του,
είναι έτοιμος,
να νικήσει,
Στο κυνήγι απόψε για
Έρωτα με την πρώτη τσιμπιά!


(lyrics by Sotosan20)

Michalis Melidonis said...

@Kary

Μόνο μην κομπλάρεις και μου ψάλεις
της Κασσιανής το τροπάρι...

Οἴμοι! λέγουσα, ὅτι νύξ μοι ὑπάρχει, οἶστρος ἀκολασίας,
ζοφώδης τε καὶ ἀσέληνος ἔρως τῆς ἁμαρτίας.


Αυτά τα έχουμε πει,
πάλι σε άλλο της Παλατινής,
οι μεγαλύτερες δικαιούνται,
και κάποιον μικρότερο,
για ψυχική ανάταση, που και που...

μα οι Αμερικάνες πιο τολμηρές,
όπως είδες
...:-0

Υ.Γ

Καλή σας Μέρα, Μήνα, Γελαστικό,
...με τρέχει για δουλειές,
η Αφεντικίνα,
και θα τα ξαναπούμε
το μεσημεράκι με την πείνα... :-)

Anonymous said...

Εγώ πάντως το αισθάνομαι ρομαντικό
το τραγούδι στο βίντεο.

Michalis Melidonis said...

1.Κάποτε και ενάντια στο Λυρισμό
για να σώσουμε το Λυρισμό
.

2.Αυτό γράφτηκε το 500 με 560,
τί να γίνει; λυγίσαμε κάποια στιγμή
κι εμείς στο τέλος, οι αρχαίοι κυνικοί νόες, νυν ναυαγοί στις χρόες.

3.Το επίγραμμα όμως έχει και σεξουαλικά
υπονοούμενα (Αρχαίοι = Σεξ)
που προσπερνά ο σοβαρός και σεμνός Μεσαιωνικός Ρομαντισμός.

4.Φυσικά δεν περίμενα ποτέ
από κάποιον κατ'άγγελμα Μελαγχολικό ποιητή,
να ανακρίνει και να νιώσει σε βάθος ψυχής τον Έρωτα.

Anonymous said...

πολύ σεξ ακούω :-)

Michalis Melidonis said...

όπως είχα πει και στη Ντόντεια Αφροδίτη.

"μιλάει ο Έλλην ανήρ
ο πειναλέος, που θέλει
να δει τον ουρανό με τ' άστρα,
ο μοιραίος"

αλλά εδώ
1.Κουβέντα γύρω από σεξ=
=ανεβαστική, αντιθλιπτική.

2.Και κυρίως έπρεπε να πετάξω
μιαν astray μπλόφα, γιατί πήγε
και μου το ξεφούρνισε
αμέσως η Querida Vieja
και με τρέχει αρχαιο-λόγος. :-)

Μ+Λ said...

Απίστευτο!!!
Που βρήκα τον εαυτό μου μέσα σε τούτο το - περίεργο - συμπίλημα!!
Και κολακευτικό, δεν μπορώ να μην το παραδεχτώ :))

Καλό απόγευμα

Michalis Melidonis said...

Ο Ψηφιακός μας Εαυτός θέλει
αγάπη, κατανόηση και επικοινωνία.


Καλή σου δύναμη στην +"αλχημεία"+

Υ.Γ.
Μάθαμε για τους τέλειους αριθμούς.Τώρα διαβάζω και για την arimthomania,
το αντίθετο της αριθμοφοβίας..κάπου θα βρούμε το μέτρο,
αφού πάσχω και από τα δύο :-)

αλλά κρατώ το καλύτερο για το τέλος
από το 28 σου.

"Για να ανακαλύψει κανείς στον αιώνα μας κάποιον άλλον άνθρωπο που να έχει αφιερώσει τόσο απόλυτα τη ζωή του στην αφαιρετική σκέψη, θα πρέπει να ανατρέξει στον Λούντβιχ Βιτγκενστάιν (1889-1951), που απογύμνωσε τη ζωή του για χάρη της φιλοσοφίας. [...]
Κι ενώ ο Βιτγκενστάιν πορεύτηκε με σχεδόν αυτοκτονικές παρορμήσεις ο κ. Έρντος οικοδόμησε τη ζωή του έτσι ώστε να αποσπάσει από αυτήν όσο το δυνατόν περισσότερη ευτυχία."



Ουγγαρέζος και αυτός! :-)
..Για σένα Ροδιά, που συμπονάς βαθιά
τους Μαγυάρους..συναισθηματικά..:-)

Michalis Melidonis said...

...Other idiosyncratic elements of Erdős' vocabulary include:



* Children were referred to as "epsilons" (because in mathematics, particularly calculus, an arbitrarily small positive quantity is commonly denoted by that Greek letter (ε));
* Women were "bosses"; :-)
* Men were "slaves"; :-)
* People who stopped doing math had "died";
* People who physically died had "left";
* Alcoholic drinks were "poison";

* Music was "noise";
* People who had married were "captured"; :-)
* People who had divorced were "liberated"; :-)
* To give a mathematical lecture was "to preach" and
* To give an oral exam to a student was "to torture" him/her.



oh ΥΕΑΗ PREACHERS
LEAVE THE EPSILONS ALONE!
:-)

Αν εξαιρέσεις το (music = noise),
μα καταλαβαίνω γιατί
τον ενοχλεί η μουσική
ένα μαθηματικό...

....τα ομώνυμα απωθούνται...


ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΡΩΤΙΚΟΣ ΝΟΥΣ-ΑΝΘΡΩΠΟΣ?

"Μόνο εικόνες μερικές φορές μπορεί η καρδιά να ανεχτεί
Παράδοξες και ανείπωτες, γέννες του μυαλού των χασονούσηδων..."

μπορούμε, ακολουθώντας τα μονοπάτια της καρδιάς, να βουλιάξουμε στην ονειροπόληση κι εκεί να χάσουμε τελείως το νου μας και να 'μαστε πια σωστοί "χασονούσηδες". Και ποιητές!

http://mathandliterature.blogspot.com/2009/09/blog-post.html

ΕΡΩΣ Ο ΛΥΣΙΝΟΟΣ! ...που μας πήρε
τα μυαλά...

Michalis Melidonis said...

...ποιός ποιητής /τρια
τα λέει τα παραπάνω;;
ξέρει κανείς...ή
της Κατερίνας λόγια είναι;; :-)

@Dod

Πες κάτι και σύ,
μη δίνεις μόνο links...:-)

Το πρώτο σχόλιο του Gnomikou
στην Κατερίνα..για σένα..



Είναι ημέρες που ήμερα η καρδιά στοχάζεται και γεμάτη ισορροπεί ανάμεσα στη θέρμη και το ψύχος.
Κι άλλες μέρες που σα νύχτα φορτωμένη το μαύρο πανωφόρι, μόνο μαύρο και γκρίζο βλέπει...
Ετσι κι η καλή μου αδελφούλα όταν ζωγράφιζε πριν λίγους μήνες μια σειρά απο έργα και μου τά δειξε, αυθόρμητα τη ρώτησα: "Τόσο μαύρη είναι η ψυχή σου?" Χαμογέλασε, με κοίταξε και είπε πικρά και στοχαστικά μαζί: "ηταν..."


Άκου το παιδί πως με καταλαβαίνει
στο παρόμοιο που σου ειχα πει
στο Zωγραφιστό Ρεμπέτικο...


...πολύχρωμο βάφει
το γκρίζο του Εγώ...

..θα με παρεξηγούσες..

..αν όμως πριν ζωγραφίσεις,
νιώθεις γκρίζα...
και όταν τελειώσεις, πολύχρωμα...
..κράτα το.. :-)


Υ.Γ.
Και λέει η Κατερίνα το δογματικό αξίωμα...
...αν η Μαρίνα δεν έχει μαυρισμένη ψυχή, δε θα ζωγραφίζει...

αχ μας μαύρισες την ψυχή,
με τα αναπόδεικτα πλην
προφανή και ιδιόρρυθμα..:-)

Μ+Λ said...

:)
την αριθμομανία την παρατήρησα,
αλλά δεν τη σχολίασα..
Σαν αλυσώδεμα του νου μοιάζει η τόση τάξη των αριθμών μπροστά από κάθε λόγο, πλάι σε κάθε πράξη...

1ο 2ο 3ο...άπειρον!! Κι άλλο άπειρο!

Τα λόγια είναι του ποιητή του μέγα Χασονούση από την Κρήτη, που μου' χε κλέψει την καρδιά και την κρατά δική του...

Όσο για τ' αξιώματα, αυτά εμείς τα διατυπώνουμε κατά βούληση..
Ακόμα και τ' αυταπόδεικτα συχνά κάνουμε πως δεν τα βλέπουμε, ενώ άλλοτε αποδεικνύουμε τα προφανή, κατά περίσταση, με περίσσεια σπουδαιοφάνεια..

Και τέλος έχω μια παρατήρηση...
το τελευταίο σχόλιο δεν έχει τη συνήθη σου αρίθμηση..:))
Για όλα υπάρχει γιατρειά..

Υ.Γ. Πειράζει πολύ αν εκτός
από τον ψηφιακό, αγαπάμε και τον άλλον μας εαυτό, τον κανονικό;
Νομίζω πως κι εκείνος έχει τις ίδιες ακριβώς ανάγκες.. :)
Ίσως όμως δεν έχει το "θάρρος" που έχει η ψηφιακή του υπόσταση..
[Αυτό είναι εικασία..:)]

Rodia said...

Ανεξάντλητε Μιχαήλ, θα σου γράψω μια ιστοριουλα με μαγυάρους:

Πολλά πολλά χρόνια πριν, τον παλιό καιρό που λένε, αλλά αυτόν έζησα κι αυτόν μελετάω.. τότε λοιπόν είχα γνωρίσει μια παρέα ουγγρων, μέλος της οποίας είχε γίνει καθ' οδόν προς τη χώρα μας και μια αυστριακή νεάνις ονόματι Ελσι ήτις είχεν ερασθεί σφόδρα νέον τινα ονόματι Γιάνος (αυτουνού θυμάμαι και το επίθετο αλλά δεν το γράφω).

Η παρέα ολόκληρη αριθμούσε περί τα 10 μέλη, το άρτι συμπηχθέν ζεύγος όμως δεν άργησα να ξεκοπεί από αυτήν και να κατοικήσει στο σπίτι όπου ενοίκιαζα και'γώ δωμάτιο. Μιλάμε για καλοκαίρι, περίοδος διακοπών γαρ, στα 12νησα.

Μια και βρεθήκαμαν κοντά, αποφασίσαμε ένα πρωινό να ξυπνήσουμε νωρίς νωρίς να πάμε να δούμε πώς βγαίνουν οι τράτες στη στεριά. Η υπόλοιπη παρέα ουδόλως ενδιαφερόταν δια τα ήθη και τα έθιμα, την απασχολούσε μονάχα το μπεκροπίνειν μέχρι βαθείας νυχτός, ενώ οι νεαροί ερωτευμένοι έδειχναν μεγάλο ενδιαφέρον δια τας εξοχάς της νήσου, τα έθιμα, κλπ. Ο έρως ανθεί και μέσα στα μυαλά βλέπεις, κάνει τον άνθρωπο γενικώς καλύτερον.

Επειδή είχα ξυπνητήρι, τους εχτύπησα την πόρτα κατά τις 4+κάτι το ξημέρωμα και στις 4μισυ βρισκόμασταν ήδη στο κατάμεστο (τεκέ να το πω; καφενείο; δεν ξερω τι ακριβως ήτανε, τη μέρα ήταν κλειστό) καλαμοσκάπαστο μαγαζάκι πάνω στην παραλία, όπου αρκετός κόσμος -ψαράδες μάλλον με αγριωπές φάτσες- περιμέναν τις τράτες. Ηρθε ένα σερβιτοράκι να παραγγείλουμε. «Τσάι έχετε;» ρώτησα «Ναι, του βουνού» απάντησε και «Ελσι, τι θα πιεις;» ρώτησε ο Γιάνος «Μια μπίρα» είπε η Ελσι «Δυο μπίρες» είπε ο Γιάνος στο παιδί και «Πες του να τις κάνει τέσσερις» μου είπε όσο το παιδί ξεμάκραινε και φώναξα στο νεαρό «Τέσσερις οι μπίρες!»

Παραξενεύτηκα με τις μπίρες πρωί πρωί, την ώρα που περίμενα ότι σαν καλομαθημενοι ευρωπαίοι θα θέλαν ίσως ένα γερό πρωινό με αυγά και τη συνοδεία τους, αλλά δεν είπα τίποτα βέβαια. Ηρθε το τσάι, ήρθαν οι μπίρες, τέλειωσαν οι μπίρες κι ακόμα περιμέναμε. «Αργήσαν οι τράτες σήμερα» είπε ένας με μαύρη φανέλα, όταν ρώτησα πότε φτάνουν συνήθως.

Η ώρα κόντευε πέντε και τέταρτο και τίποτα δεν ακουγόταν. Ο Γιάνος παράγγειλε άλλες τέσσερις μπίρες... Ευτυχώς, δηλαδή, που φάνηκαν οι τράτες, ψωνίσαμε ψάρια, βγάλαμε φωτογραφίες, γιατί αλλοιώς δεν ξέρω πόσες μπίρες θα πίναν εκείνο το πρωινό!

Κάποια στιγμή, αργότερα, η Ελσι μου εκμυστηρεύτηκε ότι θα χωρίσει με το Γιάνος γιατί υπάρχει πρόβλημα «Πίνει πολύ, δεν το πρόσεξες;» μου είπε «Κι εσύ πίνεις πολύ» της απαντησα «Για να του κάνω παρέα» είπε, «να μη νοιώθει μόνος». Γύρευε αν κατάλαβα πράμα, που λετε κι εσείς οι κρητικοί.

«Μη του το πεις από τώρα τουλάχιστον» της είπα, αλλά εκείνη του το είπε και χάθηκε ο Γιάνος. Τον ψάχναμε καναδυο μέρες, μέχρι το λιμενάρχη φτάσαμε, ώσπου κάποιος είπε ότι τον είχε δει να κοιμάται σε ένα ξέφωτο. Πήγαμε, τον βρήκαμε, τον πήραμε και γυρίσαμε στο σπίτι. Κλειστήκανε οι δυο τους κι άκουσα ένα καυγά τρικούβερτο. Βγήκε κάποια στιγμή ο Γιάνος με το σακίδιό του, ήρθε και μου χτύπησε την πόρτα «Θέλω να ξέρεις ότι έφυγα γιατί αλλοιως θα τη σκότωνα» μου είπε και πήγε να πάρει το καράβι. Η Ελσι έμεινε κλεισμένη κι έκλαιγε καναδυό μέρες, μέχρι που έφυγε κι αυτή με την υπόλοιπη παρέα. Το αν ερωτεύτηκε κάναν άλλο, δεν γνωρίζω.

Michalis Melidonis said...

@Katerina

1.Μη νομίζεις κι εγώ στο
Seeking a Cloud-Trousers Shot!, όχι μονο
το ίδιο αξίωμα αναφέρω αλλά του
δίνω και μανιακή διάσταση ερμηνεύοντας
το Σύννεφο με Πατελόνια του Ξυδούς.

γελά ειρωνικά ο ποιητής, γιατί γνωρίζει ότι Πτώση και Πόνος για θνητούς Ανύψωση, Χαρά γι' αυτόν.

2.(((Ίσως όμως δεν έχει το "θάρρος" που έχει η ψηφιακή του υπόσταση)))

καταπληκτικό το κρατώ σαν φυλαχτό!

και πολύ θα άρεσε της Ροδιάς
(της Μεγάλης Μαρίνας μου)
που είχε δηλώσει "διαδικτυακός
άνθρωπος" στης ζωής το pathfinder :-)

Michalis Melidonis said...

@Ροδιά

O Ούγγρος ο Έρντος είχε πει
Alcoholic drinks were "poison"

θα θελα να ξερα την γνώμη του
για το διαδίκτυο..

Εγώ δεν ξέρω για τους Ουγγαρέζους
που μου λες, παρα μόνο
τον Ανδρέα Λάτσκο σου,
που αναχώρησε κι αυτός,
και δεν τον θυμάται ουτ' οχτρός..:)

Rodia said...

Α, καλα.. εσυ ξες πολλά...
Καλά που μου το θύμισες κι έχω πολύ καιρό να γράψω εκειπερα..
Να είσαι καλά :)

Anonymous said...

όλα όσα είπε ο Έρντος
για γυναίκες=αφεντικά, άντρες=σκλάβοι
παντρεμένοι=φυλακισμένοι, χωρισμένοι=
ελευθερωμένοι

τα καταλαβαίνω ως αντιθέσεις
μα τα παιδιά ως έψιλον δεν
μου ρχεται, μου θυμίζει
Ομάδα Εψιλον :)

Michalis Melidonis said...

@Rodia
έλα μου ντε..λες να πήρα
μυστική ελ- γνώση και όλα
για σε να τα γνωρίζω?...think...

@Anonymous

Ευαπόδεικτο που θα λεγε και ο
Λιακόπουλος..
''Σόλων, Σόλων, σεις οι Έλληνες είστε πάντοτε παιδιά και Έλληνας γέρος δεν υπάρχει''

...Ώ Σόλων Σόλων, Έλληνες αεί παίδες εστε, γέρων δε Έλλην ουκ έστιν»

σε παραπέμπω σε ελ-απόκρυφη γνώση
απ' τον Κατακλυσμό που μας περιμένει
το 2012

Μ+Λ said...

Τι είναι αυτά που λέτε??
Συγγνώμη, δηλαδή, αλλά ξεφύγατε εντελώς!
Τι σου κάνει η άγνοια φίλε μου!!
χαχαχαχα! Νομίζω πως ήρθε η ώρα να πάρω το ημιόλιο μου πίσω!! :))))

Το "ε" στα Μαθηματικά δηλώνει το πολύ μικρό!! Και στον Απειροστικό Λογισμό που μελετάει τα απειροστά, τις απειροελάχιστες εκείνες ποσότητες, χρησιμοποιείται αυτό το γράμμα!
Γι' αυτό ο Πολ Έρντος έλεγε τα πιτσιρίκια "έψιλον"!!

Καλό σας απόγευμα

Michalis Melidonis said...

" Ώ Σόλων Σόλων, Έλληνες αεί παίδες εστε, γέρων δε Έλλην ουκ έστιν, νέοι εστέ τας ψυχάς πάντες. ουδεμία γαρ εν αυταίς έχετε δι΄αρχαίαν ακοήν παλαιών δόξαν ουδέ μάθημα χρόνω πολιόν ουδέν "(πλάτωνος τίμαιος 22β)


Μα αυτό ακριβώς εννοούσε ..ο Αιγύπτιος ιερέας για τους Ελληνες...
(ασχέτως πως εμείς
οι ελ-πονηροί το ερμηνεύουμε
αλλιώς)

ότι είμαστε σαν παιδιά (έχουμε άγνοια)
και δεν είμαστε γέροι σοφοί (σαν τους αρχαιότερους Αιγύπτιους)

Η αλήθεια πολυπρισματική

Σαν παιδί στο μυαλό,
(και καταλαβαίνεις
τί εννοώ)
ποτέ δε θα δεχτώ
τον πιτσιρίκο
του Έρντος ορισμό...

απλώς αν τύχει,
και μπει στο διαγώνισμα,
θα έχω υπόψη μου
και τη φορμαλιστική
+ ιστορική απάντηση..:)

Καλό σου απόγευμα
και ευχαριστούμε για
την παρέα :)

Michalis Melidonis said...

Και ψάχνω τώρα στο blog σου Κατερίνα,
κάπου θυμάμαι, που έχεις γράψει,
να διατηρούμε μέσα μας το παιδί
............................
Και η μόνη μου παρηγοριά αυτές τις
μέρες ειν΄πως ο Διαλεκτικός εν σιωπή
Φίλος μου + Μαθηματικός CsLaKoNaS
έγινε συνδρομητής στο blog σου

κάτι ειν' κι αυτό.:-)

Μ+Λ said...

Λυπάμαι, Μιχάλη, που δεν μπορώ να σε βοηθήσω παραπέμποντάς σε στην ανάρτηση, όπου έχω γράψει αυτό που λες, επειδή αυτό που λες το...λέω συχνά, άρα πιθανότατα το έχω γράψει πολλές φορές σε διαφορετικές αναρτήσεις!
Το θέμα δεν είναι να το λέμε και να το γράφουμε, το θέμα είναι να το πράττουμε..
.....................................

Δεν αντιλαμβάνομαι τι είδους παρηγοριά μπορεί να αποτελεί για σένα, αυτό που λες πως έκανε ο φίλος σου, αλλά για να το λες, κάτι θα ξέρεις...
Ίσως κι εγώ κάτι να φαντάζομαι...
Ναι, τώρα που το ξανασκέφτομαι κάπου πηγαίνει το μυαλό μου..

Καλό βράδυ

αναχωρώ..

Michalis Melidonis said...

@Katerin

..έχει και ο Διάλογος στη Σιωπή
την Αφαιρετική του Αξία.

Καλημέρα ΄στο μάθημα. :-)

@Kary

Εγώ τώρα..πώς να ερμηνεύσω τη σιωπή
σου;;...
μπήκε Τυρινή και όπως οι
περισσότερες γυναίκες
πριν τη σαρακοστή,
το ριξες στα γλυκά
και τις σοκολάτες
και κομμένο το..κρεατάκι! χαχα :-)

Kalh sou mera kai sena

Michelin said...

Ενδιαφέρον της κοπελιάς το post, που κανες clopy-paste. :-)

Michalis Melidonis said...

Παράλειψις μου το uncreditable.

Μα για να ενώσουμε το Παλαιό
με το Νέο του Ιντερνετ Ψυχικό
της γενιά μας..

..θα κάνω ένα installation/construction
στα σχόλια τα παλαιϊνά. :)

μισό ψηφιακό λεπτό
ν' αφαιρεθώ...

Michalis Melidonis said...

CsLaKoNaS said...

Που πας ορέ πατρίδα και τα ξετρυπώνεις όλα τούτα;

Σε χαίρομαι :)

(((να το χει το dna,μήπως να σου λεγε;;))

Dodos said

Το "λιμάνι" μου θυμίζει και άλλον στίχο, αλλά δεν μπορώ να τον προσδιορίσω αυτή την στιγμή, μπορεί απόψε να προλάβω να ψάξω.
Στο μεταξύ, ρίξε, αν θες μια ματιά στο "Όνειρο" του κόντε, κυρίως δυό-τρεις τελευταίες στροφές, τί ζητούσε κι αυτός ο καημένος;!!!
Συγγνώμη, δεν προλαβαίνω να στο βρώ τώρα...

(((Πέντε χρόνια σε περιμένει το κορίτσι,
κι εσύ ακόμα να της το βρεις~! )))

αχ παρασύρθηκα...το μισό το χες πει..

dodos said

"...So let me slide into your tender sunken sea..."
από το Υοu make me real τών Doors,

courtesy of http://mili-zee.blogspot.com/

Να και ο Morrison!!

CandyBlue

«Νεφέλης αρ’ άλλως είχομεν πόνους πέρι;» άρα όλα είναι μια πλάνη
και αυτό είναι που αξίζει πάνω από όλα μέσα σε όλα…


@CsLaKoNaS

πως το είπες ακριβώς!
Τέχνη είναι ΜΟΝΟ να μας ΞΑΠΑΤΑ! :-)

Υ.Γ.
Την Εργατική μου Καλημέρα
σε όλα τα κορίτσια που
πήρε η Καρδιά τους Αέρα! :-)

Michelin said...

Τα μάτια μου κλαιν.

Michalis Melidonis said...

Δοκίμασε Kleenex.

Δε θα αφήσω e-καμιά και e-κανένα
να μαραθεί απο Ραμαντισμό...
..εσωστρέφεια & νοσταλγία...

Επιστρέψαμε με πολλά γιατρικά εδώ. :-)

Michalis Melidonis said...

..αργά και ευλαβικά...

το σημαντικότερο στην
ΨΗΦΙΑΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ είναι
να θυμάσαι,να μετράς τις απουσίες...
αυτούς που έσβησαν το
blog τους, τον ψηφιακό
τους εαυτό..

Από εκείνο το post

1.dr.Uqbar με την πανοπλία του (τώρα πιά ίχνη, μόνο στο Google)

2.Dim.Stefosis (τώρα πια ίχνη, μόνο στο Google, στο Δημήτρης Στέφωσης)

ανένταχτος αριστερός που έζησε ή ζει στη Βουδαπέστη :-)

3.Κάτια από Πάτρα (Google)

4.Nyktipolos (το καλαμαράκι τότε στην Κύπρο
:) (τώρα ίχνη πια μόνο στο Google)

Επάγγελμα=Σχολιαστής said...

@Rodia

ή έτερος τις νους εξωστρεφής...

θα πάρεις στροφή να παίξεις μπάλα;;

...και μου θέλατε να μου τραγουδήσετε

και BlogOpera!...με την ιδέα θα μείνετε!

Η ουσία είναι το ατάκα κι επιτόπου
σχόλιο...αμαν είναι να προσχεδιάζεις
πέντε χρόνια..χ΄στο το δόλιο!...:-)

Michalis Melidonis said...

re Εκκλησιαστή! μην εισαι σκληρός
με τη Μαρίνα μου.

..η πρώτη απόπειρα εν Ελλάδι Ψηφιακής Όπερας ήταν αυτή...αλλά ξες εμεις οι Ανατολικοί λαοί δεν είμεθα της Οπερας,
αλλά της πενιάς & της σαπουνόπερας! :-)

Ερωτικός αναλυτής said...

Φαίνεται ότι είσαι μόνος & έρμος
στη ζωή καημένο..
Πενία Ερωτική ...Τέχνας Νοητικάς
κατεργάζεται.
Μαθηματικά Σαπουνόπερας κατάντησες τον Έρωτα!

τί εννοείς με τη μεταβλητή
της συνάρτησης στη 2η παράγραφο?

( 4 )....δύσκολο! εφόσον η ομορφιά της είναι τόσο εκθαμβωτική
ο ναυαγός θα 'χε περισσότερες ελπίδες αν ήταν, ως συνήθως, λιγότερο όμορφη απ' τη Φαντασία μας.

Michalis Melidonis said...

Άσκημη τηνε θέλω 'γω την αγαπητικιά μου,
να μην τη 'ρεγεται κανείς,
να 'ναι καταδικιά μου!
:-)

Ερωτικός αναλυτής said...

και "Ναι αλλά τότε δε θα γραφόταν αυτό το ποίημα".?

Michalis Melidonis said...

τα 'παμε με αυτά πριν με την Κατερίνα.

"Αναλυτής είσαι, Συνθέτης δεν είσαι".

Αν δεν πονέσει
ο Eγκέφαλος ο έρμος
δεν μπλαβίζει,
και μέσα του
μαυρίζει.
:-)

Ερωτικός αναλυτής said...

@Έξυπνο Πουλί

ξες τί είπαν οι Αντιοχείς
στην Τέταρτη σου Παράγραφο
για την Τζούλια σου;; χαχα


Ήτανε δυνατόν ποτέ ν’ απαρνηθούν
την έμορφή τους διαβίωσι

την ποικιλία

των καθημερινών τους διασκεδάσεωντο λαμπρό τους

θέατρον όπου μια ένωσις εγένονταν της Τέχνης
με τες ερωτικές της σάρκας τάσεις!

Ανήθικοι μέχρι τινός – και πιθανόν μέχρι πολλού –
ήσαν. Αλλ’ είχαν την ικανοποίησι που ο βίος τους
ήταν ο περιλάλητος βίος της Αντιοχείας,
ο ενήδονος, ο απόλυτα καλαίσθητος.

Να τ’ αρνηθούν αυτά, για να προσέξουν κιόλας τι;

Τες περί των ψευδών θεών αερολογίες του,
τες ανιαρές περιαυτολογίες

την παιδαριώδη του θεατροφοβία

την άχαρι σεμνοτυφία τουτα γελοία του γένεια.


Α βέβαια προτιμούσανε το Χι,
α βέβαια προτιμούσανε το Κάππα εκατό φορές.



xaxa

Michalis Melidonis said...

αυτά τα λέω εν μέρει, ο Αφηρημένος για να πολεμήσω μέσα μου τη "Συγκεκριμένη Εμπρόσωπο Αγάπη"

αλλά να ξες πως για αυτόν ακριβώς
το λόγο Καβαφικής Αντιρρόπησης
το επόμενο πόστο, θα ναι αφιερωμένο
στον Βυζαντινό Ορθόδοξο Ερωτισμό. :-)

Και δεν είμαι της Θεατροφοβίας,
όπως και μόνος σου βλέπεις,
αλλά της Διονυσιακής Θεατρομανίας,
και ούτε γένια έχω, τα ξυρίζω. :-)

Michalis Melidonis said...

Ψηφοφορία..
H BlogOPERA να γίνει BlogPoetry..?


Ηθοποιός σημαίνει φως.
Είναι καημός πολύ πικρός
και στεναγμός πολύ μικρός.

Μίλησε, κλαις;
Όχι δε λες.
Μήπως πεινάς;
Και τι να φας!
Όλο γυρνάς,πες μου πού πας;

Σ' αναζητώ στο χώρο αυτό,
γιατί είμ' εγώ πολύ μικρός
και θλιβερός ηθοποιός.
Θα παίξεις μια, θα παίξω δυο.
Θα κλάψεις μια, θα κλάψω δυο.

Σαν καλαμιά θα σ'αρνηθώ,
θα σκεπαστώ, θα τυλιχτώ
μ' άσπρο πανί κι ένα πουλί,
άσπρο πουλί που θα καλεί τ' άλλο πουλί,
το μαύρο πουλί.

Παρηγοριά στη λυγαριά, υπομονή!
Αχ πώς πονεί!
Κι ύστερα λες για δυο τρελές
που μ' αγαπούν γιατί σιωπούν,
γιατί σιωπούν......

Έλα στο φως, παίζω θα δεις.
Είμαι σοφός μην απορείς,
έλα στο φως, παίζω θα δεις.

Ηθοποιός, ό,τι κι αν πεις
είναι καημός πολύ πικρός
και στεναγμός πολύ βαθύς.

Ηθοποιός, είτε μωρός, είτε σοφός
είμαι κι εγώ, καθώς κι εσύ είσαι παιδί,
που καρτερεί κάτι να δει.
Πιες το κρασί, στάλα χρυσή
απ' τη ψυχή, ως την ψυχή.


Απ' την Καρυοφυλλιά και τον Alpha
,να υποστηρίξουμε και μια γυναίκα,
και ένα δικό μας κανάλι. :-)

Kalhnyxta kai oneira glyka

Michalis Melidonis said...

@Kary και τώρα θα μου πεις;; ορε τί
ζητάς, bre Μπούφε;; να παίξουμε αυτοσχέδιο θέατρο?

χαχα Απορία το 'χω, εσύ ως Μαμουνιακός
τύπος
, τί μετ-ασχόλιο θα αφήσεις;;

Kalh sas mera

Michalis Melidonis said...

Κοντά στα θεατρικά,να πούμε
και ψυχής σημαντικά.

((Ψηφιακή Ψυχολογία))

((Τί σχόλιο ακριβώς ζητά ο blogger
απ' τους συνeπιβάτες;;))

Όπως τα περισσότερα πόστα μου,
πολύ συχνά, άλλα δείχνω, άλλα
εννοώ, άλλα λέει το post
και άλλα τα σχόλια.

Στην παράγραφο 7 ήταν ένα αίνιγμα,
που Dod αμέσως βρήκε

(απ΄τους νυν ενεργούς bloggers,
που σχολίασαν τότε το post, Dodo,CandyBlue,CsLaKoNaS και Aeipote
έχω επικοινωνήσει)

Και μια και Dod διαβάζει εξαρχής το νέο blog, γνώριζα οτι θα το βρισκε.

έγινε και μια θεατρική αυτο-αναγνώριση,
μια που μέσα μου παίζουν σενάρια
για όλα τα ενδεχόμενα.

Πετάω την μπλόφα στη Ροδιά για Ουγγαρέζους, αν και μέσα μου
είχα την ανάγκη να μου πει
για το 2ο σχόλιο του post.

Και σαν κακός άνθρωπος
της πατάω τον κάλο στην BlogOpera,
όπου μόνη της το πάλευε και
οι υπόλοιποι (εκτος Antonis)
την είχαμε γραμμένη :-)

γιαυτό και για άλλους λόγους
έγραψε το Βαριέμαι; Ισως

έχει γράψει και υπέρ και κατά
του Homo Netius (τα οποία
θυμάμαι με ενδιαφέρον)


Kalh sas mera

Michalis Melidonis said...

Να θυμηθώ και τη Synas και τον Mariosp που ξέχασα
(ήταν και αυτoί τότε εκεί και πρώτη φορά 'ναδημοσιεύτηκε εργατικό μου ποστ)

Να την συναισθανθώ με ένα αρχαίο link και εγώ η ειδικός. :-)

Michalis Melidonis said...

@CsLaKoNaS

εκεί στο 7 λέω
με Θεατρική Διακριτικότητα
και είναι τόσο μαθηματικό παράδοξο,
όσο να πεις
Διαβολική Γαλήνη,
ή Λογική Αταξία.

απορία το 'χω να δω,
ποιός θα ρωτήσει το αυτονόητο. :)

Michalis Melidonis said...

Λοιπον και κανείς σας να μη ρωτήσει,
δεν τρέχει τίποτα,
έτσι κι αλλιώς πάντα σκέφτομαι
τη θέση του αναγνώστη,
καταλαβαίνω και τη σιωπή του.

Θα κάνω ένα 2ο blog, αναλυτικό,
μη θεατρικό, και θα τα εξηγήσω
όλα εκεί.

Καλη σας μέρα. :-)

Anonymous said...

είσαι μήπως λίγο αυτιστικός;

dodo said...

Συγκινητικό προσκλητήριο ελλήνων ιστολόγων τού 2006. Δεν υπήρξαν όλοι το ίδιο εργατικοί.

Michalis Melidonis said...

@Anonymous

Ξέρω τί εννοείς
αλλά είναι μεγάλη
κουβέντα.

Ο Αυτιστικός πάντως δεν μπορεί
να νιώσει, να κατανοήσει την άποψη και τα συναισθήματα και τα δικά
του και του άλλου.

Διάβασε για τον ψυχίατρο και ερευνητή του αυτισμού Simon Baron-Cohen, που ερευνά τον αυτισμό,
σε σχέση με Mind-blindness (opposite of Empathy) και την Aλεξιθυμία.

Michalis Melidonis said...

@Dodo

Να σαι καλά και που ήρθες
και επανήλθες,
και που έλυσες το αίνιγμα,
μου δωσες πολύ δύναμη,
και πάντα ήθελα
να πιστεύω οτι
σε όσα έλεγες πως
δε με καταλάβαινες
μου "ζωγράφιζες" Σωκρατική
Ειρωνία. :-)

Καλή σου Μέρα :-)

Painter only for friends :-)

Rodia said...

Φοβερά σχόλια και φοβερή μνήμη!!! :)))

μεταξυ μας, φοβαμαι λιγακι οσους θυμουνται, γιατί... θεωρώ προτέρημα το να ξεχνώ! ;)

Rodia said...

αυτο που γράφεις
«πολύ συχνά, άλλα δείχνω, άλλα
εννοώ, άλλα λέει το post
και άλλα τα σχόλια»
συμβαίνει επειδή εδωμεσα μια μυαλόσουπα είμαστε! :)

καθενας βαζει κι απο ενα μπαχαρικο της αρεσκειας του, κι άμα του αλλουνού αρέσει καλώς, αλλοιως ή το προσπερνάει ή... το φτύνει!

Rodia said...

συμπληρ.
..άσε που μπορει να μη το αντιληφθει καν το μπαχαρικό -και αυτο συμβαινει συχνοτερα απο οσο νομιζουμε. :)

fractal said...

Ερωτοαπάντηση στο κουίζ:
Μμμμμμμμμ δύο σε ενα δεν γίνεται?

Michalis Melidonis said...

@Rodia 2002

Να 'σαι καλα
με τα αεροπλανικά σου κόλπα
μας έβαλες στη θέση μας
τα νιάνιαρα του 2006,
γιατί πολύ αέρα πήραμε,
και μια βραστή τσουκνίδα
την χρειαζόμασταν χαχα :-)))
:-))))

περιμένω παρόμοιες ψυχογελαστικές
εκπομπές
.
και οσοι το κρέας δεν νηστεύετε,τρεχτε να την ακούσετε! :-)

Michalis Melidonis said...

@Fractal

ό,τι θες, όπως το θες
προτιμάμε τους
συνδυασμούς απ'
τη μονομέρεια

Για σένα το επόμενο
βυζαντινό ερωτικό

Φιλιά

Michalis Melidonis said...

Ξέχασα την Ellinida,που πρόσφατα
τη σχολίασα αλλά έτσι είν' καλύτερα
να κλείσει εδώ σαν επίλογος

ένα απ'τα ωραιότερα post
του 2006 με 67 σχόλια-poems

Αφήστε μου ένα ποιήμα , το αγαπημένο σας . Η δύο , ή τρία , ή όσα έχετε ευχαρίστηση . Βοηθήστε να κάνουμε τον κόσμο πιό όμορφο !
Θα σας πω σύντομα το γιατί ...

synas said...

Αχ... χρόνια μου χαμένα... σ' ευχαριστώ που με θυμήθηκες.