Friday, March 25, 2011

((Vernal Counter-Attack)) ((Εαρινή Αντεπίθεση))





Χελιδόνια μόνα χωρίς κηδεμόνα = Το Ιντερνετ, κυρίως οι  bloggers, Ιστολόγοι.

 Νανουρίζουν = Ψιθυριστά ακούγονται προς τα έξω

Η Νυχτιά,  = Ο Παλιός Κόσμος κυρίως η Τηλεόραση, η Νοοτροπία των Ελλαδικών Μέσων

Χειμώνας = Εικοστός Αιώνας

Δακρύζει = Μελαγχολική Σοβαροφάνεια

Πάνω από εκκλησιά δίχως σταυρό = Η εν δυνάμει Διαδικτυακή Εκκλησία του Δήμου 

Δίχως σταυρό = Αντεθνικό όπως της σημαίας το κοντάρι;; θα προσθέσω
την γκρίνια μεταξύ των γενεών...για τους νέους που δε σηκώνουν το σταυρό της ζωής, όπως οι παλαιοί και προτιμούν τις ευκολίες και τις ανέσεις απ' την αρχή. Απ' τις βιωματικές παλαιές γνώσεις, τις αποσπασματικές πληροφορίες του Google :-)

Τα καλώδια τρίζουν = Το ασύρματο, το wireless που αντικαθιστά την παλαιά υπόγεια καλωδίωση. :-)

Από μακριά χωρίς όργανα παίζουν = Από μακριά παίζουμε, από κοντά δεν καλογνωριζόμαστε :-)
...χωρίς όργανα επίσης, α καπέλα αντιφωνήσεις. :-) αλλά και χωρίς τη συμβατική "οργάνωση" και ιεραρχία του Έξω Κόσμου.

Σύνορα δεν ξέρουν μόνο μεταναστεύουν = Για όσους έχουν χαθεί στο web σε αλλοδαπά blogs και forum, γνωρίζοντας την αλλόδοξη νοοτροπία, χωρίς διαβατήριο. :-)

Στη  μαβιά ζωγραφιά το κορίτσι κοιτάζει χελιδόνια μόνα που ζωγράφισε χρόνια = 
Ενώ γερνά, η παιδική ματιά παραμένει. Αυτό και για όσους γέρους αισθάνονται νέοι.

Για κάποιο Ν = που το αναφέρει και σε άλλες ζωγραφιές είναι κάτι προσωπικό βέβαια, αλλά εμείς μπορούμε να δούμε με επαγωγικό λογισμό Ν = Γράμμα, όπως το Ξι :-)  που συμβολίζει την ανωνυμία, το άγνωστο του Ιντερνετ. Δηλαδή χωρίς να τον ξέρω από κοντά, του κάνω μια αφιέρωση ας πούμε.


Αυτά τα ολίγα Κάλαντα για Παρέλαση και θα το ξαναπιάσουμε το θέμα αργότερα στα Εργοτελέματα.


Καλά Χριστούγεννα! Χρόνια Πολλά! Καλή μας Άνοιξη εις τα μυαλά. :-)


Υ.Γ.
Ψάχνοντας βρήκα στην Άστρια το Πουλιά μετανάστες και ένα μικρό χελιδόνι, αν
έχετε δει και σεις κάπου παρόμοιες μεταναστευτικές αναρτήσεις, πείτε το. 

Thursday, March 17, 2011

Feminist Rasoulis (apples 'n' lilies)


Image-links (Number Five - Dodo) (You don't look like a feminist - Barbara F. McManus)(http://www.womensprosoccer.com/) (Ergotelis Alternatives) (An Introduction to the Old Testament: A Feminist Perspective) (Uranus Sky God) (Gaia Earth) (Woman Industry 1, 2, 3 ) (Women Questionmarks 1, 2) (Lucas Cranach the Elder- Eva) (Paolo de Matteis - the Annunciation)(Postcolonial Imagination and Feminist Theology) (Loneliness of Ron Paul)(Feminist Cartoons - http://www.feministfatale.com/) (Men promoting female soccer)(Hooligans 1, 2, 3, 4, 5, 6) (Mommy when I grow up,I want to help smash the white racist, homophobic, patriarchal, bullshit paradigm too!) (Euripides - Aristotle - Saint Paul)(Gaia goddess - Roman relief, ~13-9 BC, Ara Pacis, Altar of Augustan Peace,  Copenhagen.)(The Revenge of Gaia )  (Our Home Not, our God!) (Al Gore Patronizing Gaia Earth)(Apple Power - Dodo) (Diego Rivera -The Flower vendor ,Girl with Lilies)(http://www.forlonelysingles.com/)(Study on Women reveals that Loneliness affects overall Health) (Loneliness makes you stupid!) (Feminist Writers) (Ladies against Feminism) (Victorian women writers and the classics, the feminine of homer) (This is what a Feminist looks like) (Feminists = Terrorists) (Woman muslim caged) (Hijab is my choice!) (Hijab is my choice?) (http://ergotelina.blogspot.com/2006/08/to-sex-civilization-clash.htm...Dodo covered-Uncovered) (Loneliness can spread) (Η Μοναξιά είναι Τρομοκράτης - Το είδανε σε τοίχο σπιτιού στην πόλη της Λευκάδας) (Dodo Raining - Plant Pot) (Snake Goddess) («Κνωσσόντας την αλήθεια - το κρητικό μανιφέστο»)("Τα μήλα και τα κρίνα" 1979 με το Νίκο Ξυδάκη και τη Σοφία Διαμάντη)


"Θέλω να με θυμούνται ως το κορίτσι που πάντα χαμoγελούσε, ακόμη και αν η καρδιά της είχε ραγίσει, και αυτό που θα μπορούσε πάντα τη μέρα σας να φωτίζει, παρόλο που δεν μπορούσε να βρει λίγο φως για τη δική της καρδιά."


http://www.tanea.gr/default.asp?pid=10&ct=13&artid=4622728


http://ergotelemata.blogspot.com/2011/03/3.html

Monday, March 14, 2011

Feel Me, Save Me (Manolis Rasoulis)



Many times, I deeply wondered
the people around, if they love me
For what I seem or indeed for what I am, they live near me
you see, I myself don' t know the answer and I suffer,
Feel me, Save me and whatever you wish I offer
There are moments of silence I rethinked the oaths I gave to you, my sweet heart,
and my words convinced me, I have no fear anymore.
 (...)
Many people swore that they loved me, as if they knew who am I, and when I believed them, 
they abandoned me, they needed me, that's all, alone am I.
you see, I myself don' t know the answer and I suffer,
Feel me, Save me and whatever you wish I offer.




Το χει ο Μάρτης φαίνεται να τα ρίχνει όλα μαζεμένα. Το μυαλό μου έχει κολλήσει. Μόνο αυτά θα πω. Ο Μανώλης σκηνοθεσία, κινηματογράφο, εικόνες, σπούδασε και έχοντας αυτό στο μυαλό μπορείς να καταλάβεις καλύτερα τους στίχους και τα βιβλία του. 'Ηταν και φάτσα τηλεοπτική με ιδέες,πενιές, ανατροπές, άνετα θα μπορούσε να διαλέξει τον εύκολο δρόμο στη ζωή.

Το μόνο που μένει τώρα είναι να γνωριζόμαστε οι Ρασουλικοί, να παίρνουμε δύναμη.
http://solomantzaros.wordpress.com Γειά σου ρε Μανώλη
Η πρώτη εικόνα απο εδώ.
Η τελευταία από τον αγαπημένο του φίλο και ζωγράφο Ρουσσέτο Παναγιωτάκη
 από την Κερά Ηρακλείου.


 Υ.Γ.
(((Αντάρτικο Ηλιοβασίλεμα)))

Saturday, March 12, 2011

Japanese Smile :-)



How sweet Japanese woman is! All the possibilities of the race for goodness seem to be concentrated in her. Japanese affection is not uttered in words; it scarcely appears even in the tone of voice; it is chiefly shown in acts of exquisite courtesy and kindness.
My friends are much more dangerous than my enemies. These latter – with infinite subtlety – spin webs to keep me out of places where I hate to go, – and tell stories of me to people whom it would be vanity and vexation to meet; – and they help me so much by their unconscious aid that I almost love them.

Times are not good here. The city is crumbling into ashes. It has been buried under a lava flood of taxes and frauds and maladministrations so that it has become only a study for archaeologists. Its condition is so bad that when I write about it, as I intend to do soon, nobody will believe I am telling the truth. But it is better to live here in sackcloth and ashes than to own the whole state of Ohiο.


Hearn was born in Lefkada (the origin of his middle name), one of the Greek Ionian Islands. He was the son of Sergeant major Charles Bush Hearn (of County Offaly, Ireland) and Rosa Antoniou Kassimati, a Greek woman of noble Cerigote lineage through her father, Anthony Cassimati (Lafcadio Hearn -wikipedia)


......Γεννήθηκε στη Λευκάδα στις 27 Ιουνίου του 1850 από Ελληνίδα μητέρα και πατέρα Ιρλανδό.Δεύτερος γιος του Καρόλου Χερν και της Ρόζας Κασιμάτη. Η μητέρα του ήταν ευγενούς καταγωγής κόρη του Αντωνίου Κασιμάτη από τα Κύθηρα ενώ ο πατέρας του στρατιωτικός χειρουργός στο Βρετανικό Σώμα των Επτανήσων από το Δουβλίνο. Το σπίτι όπου έζησε ο μικρός Λευκάδιος στα Κύθηρα υπάρχει ακόμα........




......Έτσι, σε ηλικία πέντε ετών ο Λευκάδιος Χερν αποχωρίστηκε από τη μητέρα του χωρίς να την δει ποτέ ξανά. Στην ηλικία αυτή αυτή ένιωθε φόβο για τα φαντάσματα και τα στοιχειά. Η θεία του για να τον κάνει να ξεπεράσει τις φοβίες του αυτές τον κλείδωνε στο υπόγειο.......




......Όταν έφτασε σε σχολική ηλικία άρχισε να διαβάζει. Όταν κάποια στιγμή ανακάλυψε ένα βιβλίο για τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό ένιωσε ενθουσιασμένος. Όπως είπε αργότερα ο ίδιος: Εισήλθα στη δική μου αναγέννηση......




.....Υιοθετεί μάλιστα το όνομα της συζύγου του και από Λευκάδιος Χερν ονομάζεται Κοϊζούμι Γιάκουμο. Μαζί της έκανε τέσσερα παιδιά.....

Ο Λευκάδιος Χερν πέθανε στις 26 Σεπτεμβρίου του 1903 ύστερα από πνευμονικό οίδημα. Μία μικρή νεκρική πομπή μετέφερε τη σορό του στον παλιό ναό Κομπουπέρα. Μπροστά υπήρχαν τα βουδιστικά λάβαρα, πίσω δυο μικρά παιδιά που κουβαλούσαν ζωντανά πουλιά σε μικρά κλουβιά που θα το άφηναν ελέυθερα συμβολίζοντας τη φυγή της ψυχής από τα δεσμά της. Ακολουθούσαν τα άτομα που κουβαλούσαν το φέρετρό του, πιο πίσω οι ιερείς με τα κουδουνάκια τους και το φαγητό για το νεκρό, ενώ την πομπή έκλειναν η οικογένεια και οι φίλοι του νεκρού. Στην πλάκα που έστησαν οι φοιτητές του υπήρχε το εξής κείμενο: Στον Λευκάδιο Χερν, του οποίου η πένα υπήρξε πιο ισχυρή ακόμα και από τη ρομφαία του ένδοξου έθνους που αγάπησε, έθνους που πιο μεγάλη τιμή του υπήρξε ότι τον δέχτηκε στις αγκάλες του ως πολίτη και του πρόσφερε, αλίμονο, τον τάφο.




Thursday, March 3, 2011

Byzantine Erotica



Για το Fractal, το μόνο απ' τους αναγνώστες μου που αρέσκει του η Βυζαντινή Μουσική και μεξεμασκάρεψε. Για το Fractal, που Γενάρη σθεναρά αντιστάθηκε σε μας τους Σκυθρωπούς Νοησιαρχικούς. :-) και το Μάρτη μαρτύρησε τα Βαλκανικά του Χελιδόνια.:-)
Και ακροστιχώς για κάθε Σμαράγδα, που η καρδιά της καίει σαν λαμπάδα. :-)


 Συλλογὴ πολλῶν χαρίτων σ' ἕνα σῶμα νὰ δοθῆ, μήτ' ἐφάνη μήτ' ἠκούστη μήτε κἂν νὰ εἰπωθῆ.
Μερικῶς ἡ φύσις δίδει καὶ στολίζει γενικῶς, κάθε πλάσμα τοῦ αἰῶνος μ' ἕνα εἶδος φυσικῶς.
θετοῦνται ὅμως τώρα φύσεως ὅροι σχεδόν, στὸ κορμάκι σου νὰ βλέπουν κάλλη πλῆθος σωρηδόν.
οδανθεῖ τὸ πρόσωπόν σου μ' ἕνα ἦθος σοβαρόν, μὲ μαγνήτην ἑνωμένον καὶ μὲ βλέμμα ἱλαρόν.
φροδίτην καὶ Ἑλένην Καλλιόπην ἂν σὲ 'πῶ, τοὺς ἐπαίνους σ' ἐλαττώνω διὰ τοῦτο σιωπῶ.
Γιατὶ ἔχεις δυὸ πλανήτας ποὺ πλανοῦν ἀνηλεῶς, κάθε δελικάτον νέον χωρὶς σπλάγχνος παντελῶς.
Διαυγεῖς εἰς ἄκρον εἶναι μάλιστα ἐρωτικοί, εἰς τὴν μέσην τους μὲ βέλη ὁ τοξότης κατοικεῖ.
πελὴς ἀνάγκη ἦτον διὰ νὰ παρευρεθῆ, εἰς τὸν τρέχοντα αἰῶνα τὴν εἰκόνα σου νὰ ἰδῆ.

1.Ας εικονίσουμε λοιπόν τη νοησιαρχική μας αρίθμηση. Tο βίντεο  εκ του  GouTouPou αλιεύτηκε πριν μέρες στο u-τυβ, ψάχνωντας στο Koumentakis, (Λάζαρος, ος ψάλλει) να βρω Ρεθυμνιώτη μουσικό για το Ρεθυμνιώτη εικαστικό

2.Επειδή στο προηγούμενο ερωτικό είπα στο 4 αφαιρετικά πως ειν΄το κύκνειο άσμα του Ελληνισμού υποσχέθηκα τότε Ερωτικά Βυζαντινά. Για λόγους Διαλεκτικής Αντίστασης, μα πιό πολύ Καβαφικών Θεατρικών Αισθήσεων. «Εν μέρει εθνικός, κι εν μέρει χριστιανίζων». Τη μιάν έτσι, την άλλη γιουβέτσι....Απαντήστε Κύριε Καβάφη. Είστε υπέρ ή κατά; Έστω απαντήστε μ' ένα ναι ή μ' ένα όχι! χαχα. Ας περιμένουν στην ελάσσονα αράδα η γερασμένες-στρατευμένες...μπρόκες. «Πετάχθηκε ευθύς ένα παιδί ζωηρό, φανατικό για γράμματα, και φώναξε» ..Η Τέχνη μας Εξαπατά! :-) δεν απαντά καθαρά!... ο ηθοποιός που μας γράφει για να μας διασκεδάσει, έχει το νόημα χάσει! :-)

3.Τον κεχαριτωμένο ποιητή τον ψάχνω, ίσως ανώνυμος. Πάντως εκεί στα μεταβυζαντινά έτη έζη. Ο μελωδός ειν' ο απλογράφος διδάσκαλος Γρηγόριος Πρωτοψάλτης ο Βυζάντιος. "εἶχε ἰδιαίτερη φιλία μὲ τὸν Πατριάρχη Γρηγόριο τὸν Ε´, τοῦ ὁποίου τὴν τρίτη ἀνάῤῥηση στὸν θρόνο χαιρέτισε καὶ μὲ δύο τραγούδια"... Ἰδιαίτερες σχέσεις ὁ Γρηγόριος εἶχε καὶ μὲ τὸν ὑψηλότατον αὐθέντην τῆς Μολδαβίας κύριον Μιχαὴλ Γρηγορίου Σοῦτζον, στὸν ὁποῖον χάρισε τρία ἐγκωμιαστικὰ τραγούδια κατὰ τὸ 1820. "Εκκοσμίκευσις τη Θείας Τέχνης...άραγε να συγχωρέθη ...ή το σώμα του ζέχνει;; :-)

4.Πάντως οι ψαλτάδες σε γενικές γραμμές θερμοί λαϊκοί τύποι. Πολύ ξαμώνουν τον γυναικωνίτη. Πάσχα και γιορτές, θήλεα θερμά στις εκκλησιές. Η εφήμερες θεούσες είν' ψυχρές μα τον τρόπο τους θεν :-). με βυζαντινά γυμνά ιμάτια + ασκήσεως εγκράτεια. :-)

5.Στα σοβαρά τώρα απορώ πως δεν αφορίστηκε το ασμάτιον τόδε. Παρωδεί Δεκαπενταύγουστο στίχο της Θεοτόκου. "Νενίκηνται τῆς φύσεως οἱ ὅροι, ἐν σοί Παρθένε ἄχραντε". "Ἀθετοῦνται ὅμως τώρα φύσεως ὅροι σχεδόν" .α να! γιατί! αυτό το σχεδόν τον έσωσε τον ποιητή...η τέχνη μονο να ξαπατά..και γιεροδικαστή. :-)  και "εἶδος" δεν είν' το είδος που λέμε σήμερα αλλα δες στο wiktionary, μορφή, ομορφιά, εξού και ειδύλλιο

6.Κράτημα ειν' αργός της τάβλας ψαλμός με τεριρέμ και τενενά. Για μάθημα μουσικής άλλη φορά, δεν είν' για αρχάριους ο Ήχος ο Βαρύς Χρωματικός εκ του ζω. Γιαυτό θα κλείσω με Βαρύ Εναρμόνιο εκ του γα. Και Καλή Φώτιση σε όσες ΔΝΤ Δυτικές Ψυχρές Νόες, δεν νιώθουν την έσω ΚΚΕ Θερμότητα μιας Ρωμέικης Θεούσας Ψυχής!