Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

((Three Loads))-((Τρία Βάρη))




http://inseconds.blogspot.com/((Lyrics))



Σαν σαλίγκαρος φορώ
το μικρό στεγαστικό
μου δάνειο.


Απο το κεφάλι μου
έπεσαν οι δόσεις μου,
..το άγχος ωκεάνειο.


Like a snail I walk
in the middle of the road
on my home loan


Out of my head
have fallen my debts,
the stress is countless


Περπατώ
στο οικολογικό του βήμα..
κι ο πομπός
..στο πατρικό του σήμα...


A bald father,
having a gift to load,
..a childish car on his back..
in the middle of the road!


Νιώθω μικρή στις
μεγάλες του πλάτες,
τα βάσανα μου κρέμονται
σαν αυταπάτες.


Feeling small on his back,
my kids fly in clouds,
as we march,
for the ground attack.


Τρία βάρη έχω στην καρδιά
μου, τί να πω για τα παθήματα μου


Three loads upon my heart alone,
wondering what is the last..
hope of my own..

((Ballon Father))

πού πας βρε μπαλοφάδερ
με τη σχολική την τσάντα;;
βρήκες σχολείο για μπαμπάδες;;
κανόνισε να αποφοιτήσεις
και γρήγορα να μας γυρίσεις
 και μη σου σκάσουν τα μπαλόνια
και ανεζητάς χαμένα χρόνια
...............................


και έμειναν παραπονεμένα τα βάρη της γάτας με την πεθερά




...θα 'χαμε πέντε βάρη...
αλλά στριμωχτήκαμε στα
τρία βασικά
(σκεπή-τουτού-νινί)
1)Σπίτι
2)Αυτοκίνητο
3)Παιδιά 
................................
είναι βέβαια πατροκεντρικό
...ελπίζω στο μέλλον να βγει και
για της Mάνας τα βάρη σχετικό
.................
Υ.Γ.
στον αδερφό μου που με θάρρος
γέννησε το πρώτο του το βάρος :-)

4 σχόλια:

dodo είπε...

Συγχαρητήρια- να σού ζήσει το ανεψούδι!

Un par de neuronas... είπε...

Enhorabuena, amigo, bienvenido sea el peque al cosmos.
La canción es espantosa... tengo que escucharla mejor por si la letra tiene mensaje, pero ya me dirás... jejejejejejeee!

Besito.

kariatida62 είπε...

Μην τον αποκαρδιώνεις απο τώρα τον άνθρωπο! Αστον να χαρεί τον δόλιο λίγο!!!

Να σας ζήσει βρε!
Να πάρει απο τον θείο του, να βγει σοφό το παιδί!

MelidonisM είπε...

@D

ανηψούδα :-)

@V
yo rechazo esta canción
desgraciadamente
el mensaje es
padrocéntrico

el padre cargado
trata de escapar con globitos

@K
:-)
Να και ο σοφός...

Ζαρατούστρα @Dodo - Woman Needs Man (2007)
Όπως λέει ο Καζαντζάκης στην Ασκητική, η γυναίκα προγειώνει τον άνδρα ο οποίος θέλει να "ταξιδέψει," να "φύγει" μακρυά

εξού και balloon-father